אירוע האופנה והמכירות – החצאית

יש המון המון המון ירידים בעולם וגם בארץ.

יש ירידים כל הזמן.

אבל יש יריד אחד שהוא רק פעם בשנה.

שאלתן פעם את עצמכן, למה אני עושה יריד רק פעם בשנה? הרי לא צריך להיות מבינות גדולות באירועים ובהפקות כדי להבין שמדובר באירוע מוצלח שחוזר על עצמו שנה אחר שנה, ברוך ה'.

התשובה לכך פשוטה: יריד הוא לא עניין של מה בכך. כשאת מארגנת יריד, את צריכה לכבד גם את המוכרות בו וגם את הקהל שמגיע. הכל צריך להיות מאורגן כמו שצריך, הפרסום צריך להיות יעיל ומדויק, הפרגון חייב להיות ענק. לא, אני לא יכולה לייצר כזה אירוע מספר פעמים בשנה. אני עובדת על יריד כזה כארבעה חודשים!!!!

אירוע האופנה והמכירות של מועדון החצאית הוא גם הזדמנות לרכישות שוות ואיכותיות וגם מהווה הזדמנות חגיגית של נטוורקינג ופרגון לחברות. אבל באמת שלא צריך להיות בעלת עסק כדי לעשות שופינג! אז בואו בהמוניכן!

זה קורה ביום  ראשון, י"ט באלול 10.9.17 בין השעות 16:00 ל 22:00, באולם האירועים "הוליווד" שבמתחם הקאנטרי "הולמס פלייס", רח' האתרוג 25 גבעת שמואל.

הנה גם האירוע בפייסבוק אם תרצו להתעדכן בעוד ועוד פרטים ותמונות.

 

84c55b79-ccc1-4775-9cb8-5ca41f44a61f

מה יהיה לנו שם? כל מה שצריך לקראת החגים- בגדים לנערות ולנשים בכל הסגנונות והמידות, מטפחות וסרטים לשיער, תכשיטים, כיפות, מתנות לחג, יודאיקה, טיפוח, עיצוב, מפות שולחן, דקורציה, כלים חד פעמיים חלומיים לחג ולמסיבות מיוחדות, ספרים ויומנים מעוררי השראה ועוד דוכנים מעניינים ומקוריים.

במהלך האירוע ,תופיע להקת הבנות "החברות של הלל הפקות" וכל אחת ואחת שתגיע לאירוע תקבל במתנה, גיליון חדש ועדכני של המגזין המשובח והפופולרי "אשת" וכן הזדמנות חד פעמית לרכישת מנוי במחיר מבצע מיוחד!

הכניסה חופשית, לנשים בלבד והחניה בשפע ובחינם.

קבלו הצצה למותגים שיציגו באירוע:

S

S

S

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.