לג'נגל עם הג'ל

אין מה לומר. תרבות הגלאם משפיעה גם עלי וכל מה שנשאר לי לעשות זה ללמוד איך לחיות עם זה בשלום. כמו כולן, גם אני רוצה להיראות טוב ולשמור על פאסון מוקפד, מכובד ואופנתי, אבל מה לעשות שהיום שלי מתחיל בכביסות ומסתיים בערימה אינסופית של כלים? ולא אמרנו מילה על הג'ינגול המטורף בין פגישות, צילומים ועוד מיליון דברים שאני עושה במשך היום.

אז במשך השנים, בעיקר בתקופות שבהן ילדתי והבנתי שתמיד משהו יבוא על חשבון משהו אחר, התחלתי לאמץ לעצמי אביזרים, מוצרים חדשניים ופינוקים שמאפשרים לי כן לעשות כמה דברים בו בזמן, לחסוך באנרגיה, לצמצם משימות ולהקל על המירוץ של החיים.

ואת כל זה אני מספרת לכם, כדי שתבינו למה אני כל כך אוהבת את לק הג'ל של essie, הנמכר בחנות ג׳יימס ריצ׳רדסון דיוטי פרי.

gel_couture_facebook תמונה1

קודם כל כי הוא סופר פרקטי: חמש דקות של מריחה (כפולה) נוחה, עם מברשת אגדית (מסובבת עם חיתוך מחודד) שגם שתי ידיים שמאליות יוציאו איתה עבודה מושלמת פלוס לק טופ שמורחים מעל וזהו! חוץ מזה שאני זוכה לשבועיים של שקט ושרק אנסה להרוס את הלק המושלם הזה. אין סיכוי, כי הוא מתיישב לו אחר כבוד על הציפורניים והוא כאן כדי להישאר.

לק ג'ל של Essie בצבע של השנה, הלא הוא בורדו

לק ג'ל של essie
בצבע של השנה, הלא הוא בורדו

 

ואיפה מנורת ה-UV או ה LED? אז זהו. שאין. תשכחו כל מה שידעתם על לק ג'ל. ב 60 שניות- הלק הזה מתייבש. הסידרה של essie couture gel, פותחה בהשראת עולם האליטה של ​​אופנת הקוטור, בחיבור עם טכנולוגיה וחדשנות, ולמעשה כל היא מהדורת שמציעה "הצצה" נדירה לתוך העולם של אומנות ואמנות איכותיות – היישר מהסטודיו ועד למסיבה שאחרי.
כשמנסים- פשוט מתאהבים.

הלק מוסר על ידי אציטון.

רוצים לראות איך זה עובד?

ניתן להשיג בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי: 12$ – יש לקנות צבע + טופ. משתתף בהטבה 3+1

היכנסו לאתר של הדיוטי פרי כדי להתרשם ולהזמין. הנה הלינק הישיר להזמנת המוצר.

unnamed (3)

רוצים לראות את שלבי המריחה של הלק? היכנסו לסטורי באינסטגרם שלי! שווה לעקוב!

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.