ואז גיליתי שהקוסמטיקאית נמצאת בפינת הטיפוח שבחדר שלי

אם יש סיבה שיכולה להזיז אותי ליותר משלושה קילומטרים מהבית , זוהי האשה והאגדה- יפה לארי.

יפה ואני זה סיפור אהבה ממבט ראשון. יש בה בדיוק את כל מה שאני מחפשת בחברה שארצה להיות במחיצתה: אישיות כובשת, השראה יום יומית, חוכמת חיים, אמונה (זו אני שהדבקתי לה את הכינוי 'ספר אמונה מהלך על שניים') והרבה הרבה אהבה.

אז עליתי לירושלים, למכון היופי שלה שהפך כבר מזמן למותג , הלא הוא: "יעלת חן". חוץ מזה- לא כל יום יפה לארי חוגגת 30 שנות מוניטין ומשיקה סידרה נדירה בשם- BEAUTY SECRET .

צילומים: נועה לארי

צילומים: נועה לארי

מה שמאד יפה ומיוחד בקונספט המקומי זה שאפשר "לקחת את הקוסמטיקאית הביתה" – המוצרים של הקליניקה של יפה אומרים לך- הגיעי לאבחון של העור וקבלי הביתה את מה שאת צריכה לאורך תקופה, בלי תירוצים של: אין לי זמן, רחוק לי, אני עובדת סביב השעון, אין לי זמן לנשום ועוד תירוצים שתשמעו , למשל, ממני, בכל הזדמנות.

חוויית לקוח. זה הדבר הראשון שעלה לראשי כשהגעתי. חמימות, אהבה, הרגשה כמו של בית, כל מה שמאפיין את בעלת המותג- מאפיין גם את הקליניקה המזמינה והנעימה. מדובר באחד משלושת המרכזים היחידים בישראל שעומדים בתקן CIDESCO הבינלאומי בשוויץ.

יעלת חן 1 יעלת חן 2 יעלת חן 3

מי שרוצה לעקוב ולראות מה קורה בקליניקה הכי מפנקת שיש, יכול להיכנס, לאינסטגרם, לפייסבוק וכמובן לאתר של המותג.

והנה לינק שדרכו תוכלו לצלול אל עולם סדרת ה-  BEAUTY SECRET 

והנה , תמונה שלי עם יפה האהובה, שנייה אחרי טיפול קוסמטי (בלי איפור, חוץ מקצת סומק בהיר) כשבידי שקית שכל אחת צריכה לפרגן לעצמה.

יעלת חן 8

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.