טראנק מה?

 

טראנק שואו. לא , זו לא בורות מצד מי שלא מכיר את המושג . זוהי למעשה הפעם הראשונה בישראל שבה מתקיים אירוע 'טראנק שואו' עם תצוגת אופנה צנועה. ואני מתרגשת לספר שאני הולכת להנחות את הערב המיוחד הזה של האשה והאגדה שמאחורי המותג, הלא היא- מירי קלה.

e594364d-50cf-4731-8bc2-88ce45b5a884

אז מה הסיפור? קהל הנשים שיגיע למלון קראון פלאזה בירושלים, יהנה מהערב היוקרתי בו יוצגו שמלות כלה ובגדי ערב וממש באותו מעמד, יוכל לרכוש שמלות במחירים מיוחדים.זה בדיוק הרעיון באירועי טראנק שואו : הלקוחות יכולים לרכוש את הפריט שאהבו, באירוע עצמו מבלי להמתין שיגיע לחנויות וכדומה.  בחו"ל התופעה נפוצה מאוד, אך בארץ לא התקיים אירוע כזה בתחום האופנה.

אחרי 15 שנה בתעשייה, עם רזומה מרשים, מעצבת העל וההוט קוטור, מירי קלה, החלה לעצב ליין צנוע של שמלות כלה ובגדי ערב לנשים דתיות וחרדיות, ויחד עם זאת החליטה לקחת את היצירתיות כמה צעדים קדימה ולהביא לישראל אירוע משודרג ואם תגידו: נו, טוב, עוד אירוע לנשים במידות זעירות, יש כאן בשורה נוספת: שמלות בהזמנה מיידית יגיעו במידות 36-46, ומעבר לכך ניתן להזמין שמלות בסטודיו של מירי.

WhatsApp Image 2018-05-13 at 12.06.18 WhatsApp Image 2018-05-13 at 12.06.19 אורטל איפור של טליה אביטן תמרה איפור של הדס סיני

שיער: אופירה מועלם
תכשיטים: גולד טיים
נעלים: ניין ווסט
צילום:Michael-Photography

איזה שמלות נראה על הבמה? שמלות כלה, שמלות ערב במגוון סגנונות, החל מבגדי ערב לחתונה של חברה ועד לחתונה של אחות קרובה. ובנוסף, הטרנד החם ביותר של בגדי מינימי – אמא ובנות בבגד זהה. הקולקציה כולה במראה צנוע ואין צורך לדמיין איך השמלות תיראנה אחרי תיקונים וריצות לתופרת.

את תצוגת האופנה, קלה מקפידה להביא בקונספט שנותן תקווה לכולן. "לפעמים את רואה בגד על דוגמנית בתצוגה וממש לא יודעת איך הוא יראה עלייך כי את לא מידה 36", היא מסבירה  "החלטתי להעלות דוגמניות במספר מידות. אם יש לי שמלה בשלושה צבעים, אני אעלה שלוש דוגמניות שונות, כל אחת תלבש צבע אחר ומידה אחרת, כדי שנשים יקבלו תמונה, איך יראה עליהן הבגד במידה 44 לדוגמה".

על הכיסאות יחכו לאורחות התצוגה קטלוגים של כל הדגמים ויחד עמם ברושור ובו הסבר מדויק למדידת גוף אישית. לערכה יצורף סרט מידה אישי. אישה שבכל זאת תרגיש שאינה בטוחה במדידה שלה, תוכל להיעזר באחת המודדות של מירי, שיסתובבו בין הקהל. היופי בקונפסט הזה הוא היחס האישי. כמה אישי? עד כדי כך שאת מקבלת ליווי בכל תהליך הבחירה והרכישה וכעבור פחות מ 12 יום את יכולה לאסוף את השמלה שלך מהסטודיו או שתקבלי אותה עד לפתח הבית.

מירי קלה, אמנית המתמחה בשמלות כלה ובגדי ערב בעיצוב אישי, מוציאה תחת ידיה יצירות פאר הנמכרות בארץ ובעולם, ומשלימה ליינים נדירים של שמלות כלה אורבניות, מלכותיות ועוד.

האמונה של מירי קלה היא להבדיל בין כל שמלה ולהתאים אותה באופן מהותי לכלה שתלבש אותה. וכן בבגדי הערב – לכל שמלה צריכים להיות אופי ועיצוב שונים, ייחודיים לפי אופי הכלה או הלקוחה הנרגשת. את הכלות שלה היא מקבלת באווירה יוקרתית ובסגנון הייחודי לה ומציגה בפניהן סגנונות חדשים ועדכניים שמותאמים לכל צו אופנתי חדש ועוברים את השדרוג המיוחד של מירי.

הקולקציות של מירי עשירות, מרהיבות וחדשניות, עטורות בבדי המעצבים הטובים  והיוקרתיים ביותר, בתפירה עילית , עבודות יד ואלמנטים מתוחכמים. ועכשיו כאמור סטייל חדש בסטודיו של מירי קלה, מותאם לנשים דתיות, חרדיות ולכל כלה ואישה שרוצה להצטרף לסטייל המראה הצנוע.

אז את מי אראה שם? שלחו עכשיו הודעה לשרי יהל, מי שעומדת מאחורי האירוע המיוחד והנדיר הזה (עצם זה ששרי בתמונה, מסביר מה הולך להיות שם!!!!) ושריינו מקום: 052-457-5757

ובינתיים, שווה לעקוב אחר האינסטגרם של מירי

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.