בא לשכונה מותג חדש

והנה אני שוב חולקת איתכם סיפור עסקי מעניין. מי שבעצמה מתחזקת עסק, יודעת כמה שזה לא מובן מאליו ומבינה היטב מה עוברת כל אחת אחרת שמוציאה את החלום שלה מהכוח אל הפועל.

אז היום תכירו את אילנה אלבוים (49), נשואה ואם לארבע בנות, בעלת מותג התכשיטים "אידיזיין" שהוקם לפני כשנה וכבר נשות כדורגלנים באנגליה רצות לקנות כל קולקציה שיוצאת לפני שתיחטף. למותג יש כבר קהל לקוחות נאמן מדוגמניות, עקרות בית ונשים עובדות ובכלל. אין לנו כאן סיפור של עורכת דין שנשחקה ופתאום מתחשק לה להוציא קולקציית תכשיטים: אילנה מגיעה מעולם האופנה והעיצוב. היא כיהנה כדירקטורית בחברות הרודס וסלפרידגס באנגליה ובין שאר עיסוקיה, היא עבדה גם בפרסונל סטיילינג וכך גם זיהתה את הצורך בהקמת מותג תכשיטי זהב, אבל עם טוויסט אופנתי וקליל, במחירים אטרקטיבים.
התכשיטים מאופיינים בסגנון צעיר, ועכשווי ויוצרים מראה משלים לאישה.

מדובר בתכשיטי זהב 14 קארט, המעוצבים בעבודת יד וזאת במגוון קולקציות: גאומטרי, הקסם המיסטי, נאבחו, אותיות ועוד…"המוטו של המותג הוא: פנקי ודאגי לעצמך ואז גם סביבתך ובני משפחתך ירוויחו. הקמתי את המותג בכדי שהלקוחה תוכל לשחק, להינות,להשתגע כי למעשה – לא אמורים להיות לזה חוקים-  אפשר לענוד שרשרת בזהב צהוב יחד עם שרשרת בזהב אדום. התכשיטים שלי יכולים להתמזג עם תכשיטים קיימים שיש לאשה ולהוסיף/לשנות את הלוק שלה כל פעם מחדש".

unnamed (1)

הקולקציה המרהיבה כוללת שימוש באבנים צבעוניות יחד עם יהלומים או זרקונים., אבני רובי, ספיר, טורקיז ועוד. משחק הצבעים מעלה חיוך וגורם לך לחוש בטחון ואהבה ואפשר להגדיר את הקולקציה כ״ג'ינס עם טישרט״ בעולם התכשיטנות: היא מעוצבת בקווים נקיים, קלה לענידה, יוצרת מראה צעיר, אתני ומגיעה בזהב לבן, צהוב או אדום.

1990 שקלים

2400

בתמונה, יש עוד אישיות מיוחדת ושופעת סטייל, הלא היא רותי מרק (52), נשואה פלוס שלושה וסבתא לשלושה נכדים. רותי עסקה שנים בתחום שעוני ותכשיטי יוקרה כשכירה וכיהנה במשך 17 שנה כסמנכ"ל השיווק של חברת פדני תכשיטים "כך נחשפתי למותגי יוקרה כמו קרטיה, בולגרי ופטק פיליפ. מפגש מעניין עם אילנה, חשף אותי לתכשיטים המדהימים שהיא מעצבת וזו היתה אהבה ממבט ראשון". מהר מאד רותי הבינה, שהיא רוצה להיות חלק מההצלחה שנקראת "אידיזיין" והפכה להיות זו שאחראית על נושא השיווק, יחסי הציבור והפיתוח העסקי של המותג.

אילנה ורותי, ביחד ולחוד, מסתובבות בעולם וגורמות לכל מי שנקרא לדרכן להתאהב- בהן ובמותג שלהם. התכשיטים נמכרים בהצלחה במנצסטר-אנגליה, בפראג, בארצות הברית ובאוסטרליה- ארץ מולדתה של אילנה. "מעבר לכך שהמחירים של התכשיטים נגישים, למרות שהם נראים מאד יקרים, יש בהם ייחוד נוסף- הם על זמניים" הן מסכמות. ואני אומרת: רוצו לקנות!!!

עגילים

וזו הבחירה שלי:

צמיד

ניתן להשיג את התכשיטים אצל לארה רוסנובסקי-אוסישקין 44 , רמת השרון.
ואצל מובילה-רחוב הנחלים 17 , בצרה

מחירי הצמידים, השרשראות, הטבעות והעגילים נעים בין- 250 ל 9000 שקלים.

2600 שרשרת

unnamed

חפשו את המותג באינסטגרם

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.