friendshic והפעם עם אורית כהן ל CHARMBYORITCOHEN

הרבה זמן לא ארחתי כאן את חברותיי מעצבות האופנה. אז הנה לכבוד השנה החדשה, קבלו מעצבת צעירה במיוחד. היא רק בת 21 וכבר מנהלת עסק, תוך כדי לימודי תואר ראשון בהוראת אנגלית . איך היא עושה את זה? כשמדובר באורית כהן, יפיפיה נמרצת וחרוצה אין מקום לשאלות.

IMG-20180621-WA0050

"תמיד אהבתי את תחום התפירה והעיצוב וזה משך אותי יותר מאשר להיות מורה" היא מספרת "אבל הדרישה התחילה מהקהל- נשים עצרו אותי ברחוב ושאלו מאיפה השמלות שלי. אמרתי להן שאני תופרת אותן בעצמי והן ביקשו גם!נ אז החלטתי להרים את הכפפה ולהתחיל לתפור לא רק לעצמי. הדרישה גדלה והלכה עד שזה הפך ללין של ממש, לקולקציות לפי עונות".

Great Ideas inc. (2) Great Ideas inc. (8) Great Ideas inc. (11)

אורית מספרת שהיא לא מתפשרת על שלושה תנאים- שהפריטים יהיו באיכות גבוהה, בסטייל ובצניעות "נכון שזה המוטו של כל מעצבת דתייה אבל אצלי זה אחרת. זה ממש מובהק. למשל- בעניין הצניעות-  אצלי לא תראי שמלה בצבע אדום ואורך השמלות תמיד יהיה צנוע ב 100 אחוז . אני מקפידה שתהיה מכפלת שמאפשרת להאריך את השמלה כדי שאף אחת לא תתפשר. יש הרבה מעצבות דתיות היום שמעצבות דברים מדהימים, אבל השרוול קצר, פתח הצאוור פתוח והאורך לא תמיד הכי ארוך".

Great Ideas inc. (15) Great Ideas inc. (17)

צילומים: דור ארזי

ואני אומרת: לא צריך להיות מבינה גדולה בטקסטיל כדי לזהות את עניין האיכות של CHARMBYORITCOHEN

unnamed (6)

unnamed (5)

להתרשמות – היכנסו לפייסבוק או לאינסטגרם של אורית. ופרגנו לה כי הכי מגיע לה!!! לכל בירור ופנייה ניתן לפנות ישירות אל אורית: 0537258664

unnamed (7)

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.