תשכחו מכל מה שידעתן על כנסים

כידוע, מי שעוקבת אחר הבלוג שלי, לא מפספסת אף אירוע חשוב. האירוע המדובר הקרוב, פונה אל כל בחורה ואשה דתית, מכל קצוות המגזר, הוא פורץ דרך ואני מאמינה שבעזרת ה' ההצלחה שלו השנה, תהפוך אותו למסורת שנתית, לגאוות ולשמחת נשות המגזר.

מעבר לכך, שהוא נותן לנו מענה לשבוע האשה הבינלאומי, 2019 We Women הוא חוויה חברתית , מפגש נטוורקינג ענק, של יום אחד בלבד- יום ראשון, 3.3.19 , כו באדר א, שיעסוק בכל מה שמעניין נשים בכלל ונשים דתיות בפרט. כל זה קורה באקספו תל אביב (לשעבר מרכז הירידים) וצפויות להשתתף בו אלפי נשים מכל רחבי הארץ.

IMG_5234

IMG_5235

IMG_5236

 

מי תהיה על הבמה? שרת המשפטים איילת שקד, סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, אשת התקשורת לינוי בר גפן, היזמת החברתית עסקית חנה רדו, הספורטאית הפאראלימפית פסקל ברקוביץ, אושיית האופנה והאיפור שרי יהל,מנכ"ל תכניות היזמות של google ישראל והמזה"ת אורית שילה גל וגם אני אהיה שם על תקן חלוצת הנטוורקינג לנשים דתיות וחרדיות.

IMG_5238

אז מה יהיה שם? שיח על רשתות חברתיות ממבט עסקי, פאנל נשים פורצות דרך, פאנל עסקים בעידן דיגיטלי, יושק מיזם נטוורקטינג דיגיטלי ענק בהשתתפות אלפי נשים דתיות וחרדיות, עשרות אלפי שעות ואינסוף סודות מקצועיים יועברו באופן אישי במפגשים ישירים במענק מאישה לאישה, והכל בשעה אחת ובפלטפורמה אחת. המשתתפות תהננה ממתחם ייעוץ וסדנאות מקצועי להעצמה אישית, נשות מקצוע המובילות בתחומן יעניקו יעוץ פרטני וסדנאות אינטימיות בסימן העצמה נשית בעשרות עמדות. באירוע גם יתקיימו פאנלים קצרים שישתתפו בו נשות מקצוע ומובילות דעה במגוון תחומים אטרקטיביים ומרתקים מעולם התוכן של האישה הדתית חרדית בעידן הרשתות החברתיות. וכמובן שגם האופנה על המפה: תצוגהה של מיטב מותגי האופנה הגדולים בארץ ובעולם, מעצבות מגזריות, פאות יוקרה ואיפור.

פרטים, מחירים, תוכנייה וכל מה שרק תרצו, בלינק הזה. היכנסו והירשמו עם הקוד miri לקבלת הטבה מיוחדת ממני. שימו לב- יש כרטיס שכולל את הועידה העסקית והוא לכל היום ויש כרטיס שהוא רק לחלק השני. היכנסו לתוכנייה כדי לראות את כל הפרטים.

נתראה שם בע"ה!

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.