הראש הפריזאי של רינתי לקל

רופאת השיניים שהפכה להיות מותג עולמי לכיסויי ראש- תודו שכזה – עוד לא שמעתם. אבל מי שמכיר את רינתי לקל, יודע שהכל אפשרי ושמדובר באשה מיוחדת שעבורה הגבול הוא השמיים. היא נולדה בפריז, ובגלל אילוצים שאחרי תאונה קשה היא התחילה ללכת עם כיסויי ראש. "בהתחלה, היה לי מאד קשה, כי לא אהבתי, בלשון המעטה, את הלוק הזה. אם היו אומרים לי בזמנו, שהדבר הזה שאני לא סובלת- מטפחת, יהפוך להיות הנושא שעליו אדבר ואעבוד יומן ולילה בעוד כמה שנים, הייתי צוחקת".

הנה היא. וכן. היא גם יפיפיה.

הנה היא. וכן. היא גם יפיפיה.

כשהגיעה לארץ, בהיותה בת 36, החלה בחיפוש קדחתני אחר המטפחת המעוצבת האידיאלית "אבל לא מצאתי את מה שאהבתי. אז החלטתי לעצב , למרות שבכלל לא היה לי רקע של עיצוב" בהתחלה, היא עיצבה בעצמה מטפחות ופגשה ללא הרף נשים שהתלהבו מהקשירה שעשתה ושאלו אותה עליה "כך, העברתי סדנאות לקשירת מטפחת ללא עלות. בסדנאות , ראיתי שלא תמיד המטפחות יושבות יפה אצל הנשים. היו נשים בלי הרבה נפח בשיער וחשבתי למצוא עבורן פתרון".

כך , למעשה, נולד הבובו המפורסם. הבנתם נכון- רינתי לקל, היא המקור "מדובר בכובע עם נפח שמשפר את מראה חבישת המטפחת ורשמתי אותו כפטנט ב2007. לאחר מכן, עלתה בי המחשבה- מה קושרים? וכך נוצרה הקולקצייה הראשונה שהיו בה שלוש מטפחות בלבד".

העסק התגלגל והתרחב, וכיום היא מעסיק עובדות ומוכרות בארץ ובעולם "לקח זמן לישראליות להתחבר לסגנון הצרפתי של המטפחות אך עכשיו הן רוצות ומבקשות רק כזה. אני חושבת לא רק על העיצוב , אלא גם על הקלילות והפרקטיקה, על קשירה נוחה וכדומה".

IMG_9097 IMG_9128 IMG_9262

רינתי, מפרסמת סרטוני הדרכה לקשירת המטפחת כדי להקל על הנשים שפחות חזקות בתחום אך רוצות להיות בסטייל ולהראות טוב וחושפת פטנטים שווים שכל קושרת מטפחת תדע להעריך.

בימים אלה, היא משיקה את קולקציית קיץ 2019 "הקולקציה היא חיבור של רומנטיקה ומודרניות.
הבדים הרומנטים – כמו- ארוגנזה, פליסה, סאטן, וולון, טול נקודות, פרנזים, מחדשים את הקולקצייה שלי.
קשירת המטפחות יוצרת תחושה דינאמית ומשדרת חופש ומשפיעה על כל המראה והסטייל.
בקולקצייה הספיציפית הזו, התמקדנו בייחוד על המנימליזם והפשטות. החזרנו מהעבר את המטפחת המרובעת סאטן ומשי למודרניות ולחדשנות. בכלל, חשוב לי שהמטפחות שלי תעברנה מסר של נשיות מודרנית".

מטפחות כיסויי ראש IMG_8979

עוד דגמים ופרטים, אפשר למצוא באתר.
אפשר לעקוב אחר רינתי בפייסבוק – רינתי לקל – מטפחות וכיסויי ראש
והנה גם באינסטגרם המקסים שלה

צילומי הפקה:יעל מרק

איפור:מרים בן שושן

 

מטפחות כיסויי ראש בן זיני דודו פארוק 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.