לילוש

קוראים לה ליהי גונן והיא בעלת המותג "לילוש". יש לה חנות קטנה באלקנה לכיסויי ראש ואקססוריז.

אני לא יודעת אם אתם מבינים כמה זה מאתגר להחזיק חנות ביתית בכזה לוקיישן. כשיש לך בוטיק בקניון או ברחוב ראשי בעיר הגדולה, יש לך תמיד סיכוי שתיכנס לקוחה ותתאהב בסחורה. כדי להביא לקוחות למכירה בבית ולא בלב בני ברק או תל אביב, זה אומר שצריך להיות הכי טובים ובעיקר לרכוש את ליבן של הלקוחות- כי מי שמתאהבת תמיד חוזרת.

כאלו הן הלקוחות של ליהי שלאחרונה השקיעה בהפקה מצולמת של אקססוריז ומטפחות בשיתוף פעולה עם "אובססיה ליד שניה" ובקרוב השתיים חוברות, בע"ה, לערב סטיילינג משותף בחנות באלקנה.

ליהי, היא בוגרת המכון הטכנולוגי בחולון ללימודי תקשורת חזותית. לאחר לימודיה,  החליטה שהיא פחות נהנית בהתעסקות עם המחשב ויותר עם החומר ומיד חשבה ליצור בתחום כיסויי הראש. היא התאהבה בעולם הטכסטיל, הצבע, החומר וההדפסים ולאחר כשנה פתחה את העסק שמוכר גם צעיפים, תכשיטים, חגורות, ארנקים וכובעים שהיא אוספת ממעצבים שונים ומשתדלת למכור מכל דגם מעט כדי לשמור על הייחודיות של כל לקוחה. מקבץ קטן של דוגמאות מוגש לפניכם וכדאי גם להציץ בפייסבוק שלה

 http://www.facebook.com/media/set/?set=a.290270931063200.65281.100002408857395&type=3

3 תגובות

  1. מקסים! אבל דברים מקסימים סתם לא בעיה למצוא,אולם דברים מקסימים אופנתיים וצנועים לא קל למצוא.וכאן לילוש פספסה: המחשוף די סגור אך השרוולים קצרים,אז מה נשים בקיץ החם חולצה עם שרוולים מתחת לשמלה?
    אני עדיין לא מצאתי את החנות/רשת או מעצבת שמייצרת אופנה ברמה אבל צנועה כהלכה בלי פתרונות לבוש נוספים שגורמים לנו להזיע!

    אליענה
    • הי אליענה. תודה על המשוב החשוב. אכן כן. מאד קשה למצוא בגדים שמלכתחילה צנועים וכן, בקיץ אנחנו מזיעות מאד כדי להיות באמת צנועות ולא רק בערך. אבל בבלוג הזה אני מראה אופציות סבירות שבהרבה מקרים דורשות תוספת, ובכל זאת מכבדות אותנו ונותנות גם לנו להיראות טוב למרות שזה דוש הרבה דמיון והשקעה…..גלגלי אחורה ותמצאי פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך ואם את מוצאת משהו שמתאים לבלוג את מוזמנת בשמחה ליידע אותי. שלך, מירי mirilivi@gmail.com

      mirilivi
  2. אליענה שלום,
    ידוע שכמספר הנשים כך מספר אורכי השרוול / החצאית / פתחי המחשופים הרצויים…
    המכירה באלקנה תיערך אי"ה ביום חמישי 14.6 החל משעה 18:00.
    את מוזמנת לבוא ולגלות שיש לנו גם שמלות וינטג' צנועות ומקסימות שלא דורשות תוספות .
    נשמח מאוד לראותך! 🙂

    נעה