הבלוג השכן – קפה ויפה

שקטה, צנועה, נחבאת אל הכלים. כזו היא אפרת יפה, בעלת הבלוג הפופולארי "קפה ויפה" שמגיש בטוב טעם דברים יפים שאין דברים כאלה!

מתוך ההפקה למשק צוריאל שאפרת הפיקה עם הצוות שלה ל ynet

מתוך ההפקה למשק צוריאל שאפרת הפיקה עם הצוות שלה ל ynet

 

מתוך ההשראות של אפרת בבלוג

מתוך ההשראות של אפרת בבלוג

קפה ויפה-אפרת (2) קפה ויפה-אפרת (13) קפה ויפה-אפרת (12)

 

צילום של ליטל מרדכי לטור קפה ומאפה

צילום של ליטל מרדכי לטור קפה ומאפה

 

אני מנסה להסביר לכן מה היא מגישה בבלוג שלה וחושבת לעצמי שאפרת היא אלופה במילים ואני מצטטת מדבריה בבלוג עצמו: "'קפה ויפה' זו הפוזה שלי, כשאני פותחת יום. לפני שאני נשאבת לעוד יום עמוס מטלות משמימות, אני צריכה חמש דקות של שקט לעצמי, כוס קפה, ומשהו יפה להשראה.בעולם שלנו, לאף אחד אין יותר מדי זמן, 'ומי קורא היום בכלל?!' אומרים לי כל הזמן… אבל רציתי ליצור מקום אחר כזה. מקום שבו כל אחת תוכל למצוא לעצמה חמש דקות של שקט, ומשהו יפה לנשמה. מעין Café וירטואלי קסום.(כנראה שהצלחתי, כי שוקק חיים כאן, והאנליטיקס מראה שקוראים כל הזמן… 🙂 קפה ויפה הוא בלוג מגזיני בנושא לייף סטייל, עיצוב ויצירה. כמה דקות של דברים יפים בעולם מטורף. הרבה תמונות יפות, הרבה צבע, רעיונות קריאייטיביים מדליקים… אני מבטיחה לך רק דברים יפים!אני מגישה סוכריות לעיניים, לחמניות מתוקות לנשמה, צבעים וטקסטורות מכל נקודה בעולם…אז רוצי להכין קפה, ובואי שבי כאן איתנו! המוסיקה רכה, האורות עמומים, ויש ארומה עמוקה של קפה… אההה…תנשמי עמוק. חמש דקות לעצמך.הקפה עליך, ההשראה עלי!"

כך, היא מגישה לנו מתכונים, DIY (עשה בעצמך), דברים יפים מהארץ והעולם לצד חומרים מקוריים שהיא עצמה יוצרת לעבודת יד עם ובלי ילדים וגם תצלומי אווירה מרחיבי דעת לכל הדעות. אבל אפרת, לא מסתפקת רק בכתיבה לבלוג שלה: יש לה סטודיו לתוכן ושיווק יצירתי בניו מדיה, היא מומחית בבלוגינג ובניו מדיה, ובכיצד לייצר תוכן אמיתי וחזק שמביא פרסום וחשיפה.

ניתן ליצור איתה קשר במייל: cafeveyafe@gmail.com וכמובן להיכנס לאתר המרהיב שלה שאם עדיין לא הכרתן אותו, כדאי שתעשו את זה עכשיו.

אהבת את הפוסט? הירשמי לקבלת הודעות על פוסטים חדשים על ידי הזנת האימייל שלך בתיבה המתאימה בדף זה למעלה מימין. כמה פשוט!

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. מירי יקרה איזו הפתעה הסמקתי כולי… חיבוק גדול!

    אפרת קפה ויפה
    • אפרת מקסימה וקוסמת אמיתית. ממליצה בחום!

      דבורה
  2. פשוט מקסים!!!

    רותי ברג
    • מסכימה לגמרי!!!!!!

      מירי בן-דוד ליוי