ליולדת באהבה

מה קונים ליולדת? ברור- או שוקולד או פרחים. שוקולד זה בדיוק מה שהיא צריכה עכשיו, דקה אחרי שגילתה שאפילו את השלושה וחצי קילוגרמים של משקל התינוק שילדה היא לא השילה. פרחים- כן, תמיד נחמד לקבל, אבל באיזשהו שלב מספר האגרטלים בבית היולדות נגמר וחוץ מזה- פרחים זה לא באמת שימושי ומקורי.

אז הנה, אני מכירה לכן אתר שבו אפשר למצוא מתנה איכותית ואופנתית במיוחד.

 גלידה גביע ורוד

יש לנו גאוות ייצור ויצוא ישראלית מאין כמוה, אבל אתם יודעים…אנחנו גם יודעים להתלהב כשמגיע לארץ מותג שאי אפשר היה להשיג אותו קודם במחוזותינו. כזה הוא המותג "בייבי אספן " שעם הקולקציה המהממת שלו משאיר לנו רק לבחור מתנה כייפית ומקורית ליולדת. היכנסו לאתר ואז תבינו על מה אני מדברת.

קרוקודיל ורוד ותכלת5

היפו5 אדנית4 אדנית12

 

דוגמא קלאסית ליצירתיות של מעצבי Baby Aspen אפשר לראות במארז בשם "אדנית פרחים" ׁ(התמונה למעלה), שלושה מכנסונים נעימים ואיכותיים המשמשים ככיסויי חיתול, כשעל כל אחד מהם פרח צבעוני המוצמד לישבן התינוק והופך אותו לפרח משגע שמזדחל לו בבית. כשהמכנסונים נארזים בתוך אדנית והקישוטים הופכים לפרחים המלבלבים מתוכה, המראה המסוגנן שובה עין ולב.

    המחירים? בטווח שבין  69 ₪ ל- 250₪. המגוון כולל פריטי לבוש , בובות , שמיכות נעימות, מוצרי אמבטיה מפנקים ועוד. מתנות הלידה של Baby Aspen מגיעות עם שליח תוך זמן קצר ליולדת, בביתה או בבית החולים, בכל רחבי הארץ, ארוזות במארז ממותג השומר בשלמות על מארז המתנה המקורי.

מוצרי Baby Aspen מיובאים לישראל בבלעדיות על ידי גרניט סחר, יבואנית Deglingos ,Gbaby by Geomag ,Trostisar  ועוד.

תנו כבוד ליולדת, ולא פחות מזה- לרך שנולד.  מזל טוב!

התגובות סגורות.