טאצ' – במרחק נגיעה

על פי כל חוקי מרפי הידועים והפחות ידועים: לפני שנתיים בערך, אחיינית שלי נישאה בארץ, בחתונה אירופאית קלאסית- כשהיא, הכלה וגם החתן מגיעים מערי אופנה עולמיות וכל מה שביקש לבי זו חנות של שמלות ערב מדהימות וצנועות. ברור שלא מצאתי וברור שהכרתי את החנות "טאצ'" בדיוק יום אחרי שהתסתיימו שבע הברכות. אבל ברוך ה', מאז עוד היו ויהיו שמחות והספקתי כבר לפצות את עצמי על הפספוס.

TouchOfClassPhotoShoot_(1)

TouchOfClassPhotoShoot_(6)

צילומים: שושי בנש

אז כדי שזה לא יקרה גם לכן, אם עדיין לא יצא לכן להכיר, הרשו לי להציג שוב את טאצ': מדובר ברשת מעצבות אופנה שהשיק כמו בכל עונה, גם עכשיו, לקראת חג הפסח, קולקציה אופנתית. הקולקציה מציגה ליין רחב ועשיר המביא אמירה אופנתית ומגוון דגמים עדכניים.

וכדי שלא תטעו, אבהיר שלא מדובר רק בבגדי ערב מפוארים: קולקציית האביב נותנת מענה מקיף לכל צרכי הלקוחה, החל משמלה לשבת וחג ועד לאאוטפיט מלא לאירוע של פעם בחיים. פלטת הצבעים בקולקציה עכשווית וקלילה ומשלבת גווני פסטל רכים עם גוונים עזים ועמוקים.

רוב הסיכויים שתפגשו בחנות גם את בעלות המותג שיתאימו לכן שמלה מחמיאה, ואני חייבת לציין שהגזרות שלהן מחמיאות במיוחד כך שבאופן אישי עוד לא קרה שחיפשתי משהו ולא מצאתי. כל הפריטים מחטבים ובעלי קוים נקיים ובאמצעות חיתוכים, קשירות וכיווצים יוצרים טשטוש המשווה גזרה מושלמת.

ומה יש לנו העונה?  הדפסי פרחים בכל הגוונים והגדלים, חזרתו של השחור הקלאסי בטוויסט של שילוב גוונים בולטים, שימוש בעורות עם חיתוכי לייזר ושילובי תחרות וסאטן.

3 7

ניתן להשיג בסניפי: טאצ', רחוב יצחק שולאל 18 ירושלים, רחוב רבי עקיבא 19 בני ברק

חפשו אותן בפייסבוק

והנה תמונה מתוך הפקה מיוחדת שלהן ביוזמת האתר "גלאפשן" (התפרסמה לאחרונה במאקו)

 הפקה: בלוג glatfashion  סטיילינג: דנה ליפסקר  שיער: חיה דובוב  איפור: שלי קליין


הפקה: בלוג glatfashion סטיילינג: דנה ליפסקר
שיער: חיה דובוב
איפור: שלי קליין

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.