גינת החורף של נעמה בצלאל

למקרה ששאלתן את עצמכן מאיפה נעמה בצלאל מביאה את ההשראות לעיצובים המיוחדים שלה וממציאה את עצמה בכל פעם מחדש: יש לי בשבילכן תשובה, לפחות לגבי קולקציית הסתו-חורף הנוכחית. מדובר ב "Mon Jardin D`hiver", שיר אהבה צרפתי של הזמרת קרן אן.

מוטיב בולט בקולקציה העונה הוא הברבור שחוזר בשלל דגמים, וריאציות, מיקומים, גדלים וצבעים וקיים במספר אריגים וסריגים ובנוסף- פרחים וציפורים. הרומנטיקה במיטבה. אמרנו גינה ? אז הנה- הצבעוניות בקולקציה גם היא באווירת הגן, עם הרבה ירוקים, אדומים עמוקים (עד בורדו) מעט אוקר, כחולים, סגולים למיניהם פסטלים כמנטה ורדרדים ותכלת וכל זאת במגוון בדים- כל אחת לפי טעמה-  צמר, כותנה, ויסקוזה,  תחרה, קרפ, ג'ינס וסריגים למיניהם.

צילום: ניר יפה

צילום: ניר יפה

חולצת יקינטון של נעמה בצלאל 499 שקל צילום ניר יפה  (4) (Large)

 

חולצת יקינטון של נעמה בצלאל 499 שקל צילום ניר יפה  (5) (Large) חולצת שלגיה של נעמה בצלאל 499 שקל צילום ניר יפה (3)

 

 

חצאיות או לא להיות: אי אפשר להיכנס לחנות של נעמה בצלאל, מבלי לרכוש חצאית אחת לפחות. הן תמיד בגיזרה ובאורך הנכון ותראו איזו חצאית נקודות מטריפה מצאתי בקולקציה החדשה:חצאית טוליפ של נעמה בצלאל 449 שקל צילום ניר יפה  (1)ללא ספק, בצלאל היא אחת המעצבות הבולטות בנוף האופנה הישראלית ויש לה מה להציע לשומרות הצניעות. את החצאיות הללו אני רוצה לקנות לפי משקל: בכל הצבעים.חצאית של נעמה בצלאל 549 שקל צילום ניר יפה  (1) (Large)

 

 

חצאית של נעמה בצלאל 549 שקל צילום ניר יפה  (2) חצאית של נעמה בצלאל 549 שקל צילום ניר יפה  (3)

 

וגם את זו.

חצאית עפרון

ואת השמלה המחמיאה הזו

unnamed (1)

עוד דבר שמייחד את הקצב של נעמה בצלאל: הקולקציה נכנסת לחנויות במספר פעימות בהתאם להתקררות מזג האוויר ובכל פעימה נחשף פן נוסף ומעניין עד לסוף העונה. היא כוללת חצאיות- גזרות A , עיפרון, גזרה ישרה, פעמון וקלוש. לחלקן כיסים, כפתורים מצופים או שילוב חגורה באורכים שונים. גם שמלות תמצאו- בעיקר שמלות A -חלקן חתוכות במותן, גזרות ישרות וגזרות צמודות בחלק העליון מתרחבות ומתכתבות  לפעמון בחלק התחתון. תודה לך נעמה על כך שאת מקפידה להציג קולקציה עם שרוולים ארוכים  או 4\3 המתאימים לקהל הדתי ואני יודעת שגם נשים שאינן דתיות אוהבות את זה – פשוט כי זה הכי שיק בעולם.

מה עוד בחנויות? חולצות אריג חלקן מכופתרות במספר גזרות חולצות סריג חלקן בשילוב שניים שלושה צבעים, ז'קטים ומעילים עשויים ברוקד בשילוב שני צבעים, צמר וכותנה ומבחר קרדיגנים מעניינים עם טקסטורות

 והכי הכי כיף: 30% הנחה על מבחר דגמים מקולקציית הסתיו החדשה ו-10% על שאר הדגמים, לחברות המועדון ולמצטרפות חדשות!

היכנסו לאתר של נעמה בצלאל לעוד פרטים

ולייק בפייסבוק!

קבלו את רשימת הסניפים של המותג ורוצו לקנות:

דיזינגוף 212, תל אביב

המרד 3 (מתחם התחנה),תל אביב

קינג ג'ורג' 27, ירושלים

הרצל 204,רחובות

יפו 35 , מתחם 21 , חיפה

קניון "רננים", גלריית המעצבים, רעננה

טיילת המלך שלמה, שד' המעצבים, אילת

תפוצות ישראל 6' ב גבעתיים, חנות הסטודיו

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.