ספר חדש: סודות ההצלחה ביזמות עסקית

"אם רק היו אומרים לי קודם". "אם הייתי קוראת את זה באחד הספרים". "איזה קיצור דרך זה היה יכול לעשות לי, למה לא ידעתי את זה עד עכשיו?" את הספר הזה החלטתי לכתוב רק כשהבנתי, שיותר מדי פעמים עברו לי בראש מחשבות בנוסח הזה.

אחרי 25 שנים שבהן אני עצמאית, יזמית, בעלת עסק, ומתוכן, שנים רבות שבהן עיקר עיסוקי מתמקד בעסקים ובשיווק, החלטתי להרים את הכפפה ולזקק את כל החומר שלמדתי ולימדתי כל התקופה.

האם כל אחד יכול להיות יזם? מהו רעיון טוב ואיך מוציאים אותו מן הכוח אל הפועל? כיצד יוצרים מועדון לקוחות בעל ערך שמניע את הלקוחות לפעולה? כיצד מתאהבים בשיווק ומגיעים אל קהל היעד בצורה מניבת רווחים? איך משתחררים מפרדיגמות מעכבות מהעבר ומצליחים לפרוץ קדימה?  כיצד בונים תוכנית עסקית בצורה הכי פשוטה ויעילה ואיך מגיעים לרזולוציות של תמחור, ניהול לקוחות והרחבת העסק באופן שיקדם את העסק וייקח אותו צעד קדימה?

הספר "סודות ההצלחה ביזמות עסקית", נועד למי שחולם על פתיחת עסק וגם למי שכבר מנהל עסק ומעוניין ללמוד עוד, לדייק את דרכו ולהגדיל את הפעילות ואת הרווחים שלו מתוך הבנה רחבה יותר של עולם העסקים והשיווק. (הוא פונה אל גברים ונשים כאחד)

רוצים ליהנות מכל הטוב הזה?

הספר עולה 99 שקלים באיסוף עצמי מגבעת שמואלו 135 במשלוח עד הבית (לא דואר, אלא שליח עד הבית). ניתן שלם בביט/באשראי דרך הלינק הזה, או לכתוב לי ווצאפ 0542000804.

חשבונית מס (הוצאה מוכרת) נשלחת עם הספר.

צילום: חמוטל בראונשטיין

התגובות סגורות.