מה שטוב לאסתי גינזבורג

כולנו התמוגגנו כשראינו את התמונה של אסתי גינזבורג בלבוש צנוע וחסוד. כיף לדעת שהמראה הזה כל כך נגיש, בכל סניפי רשת האופנה ZIP ברחבי הארץ.

 

רשת האופנה זיפ סתיו חורף 2015-16 סריג 179 שח חצאית 179 שח צילום עידו לביא (53)

צילום: עידו לביא סטיילינג: אייל אזרזר שיער: יניב זאדה איפור: אסף באבו דוגמנית: אסתי גינזבורג

הרשת מאד מפורסמת בקולקציית הגברים שלה (תמיד נראה יותר קל לקנות בגדים לגבר ולמגזר הדתי יש שם חולצות לבנות ובגוונים שונים שמתאימות מאד לשבת, חגים וליום עסקים) אבל לפחות אם לשפוט לפי הקולקציה הנוכחית של חורף 2016 בזיפ- מדובר בקולקציה עשירה, מגוונת, צבעונית, נשית ומחמיאה המתאימה ללבישה יום יומית, בשעות הפנאי ובשעות הערב.

ואני בכלל התלהבתי מהדפס הינשוף….

חצאית רשת האופנה זיפ מחיר 169 שח צילום אמיר יהל (2) רשת האופנה זיפ סריג ינשוף 189 שח צילום אמיר יהל רשת האופנה זיפ שמלה 149 שח צילום אמיר יהל (3) רשת זיפ חולצה 129 שח צילום אמיר יהל )1(

קולקציית הנשים מציעה מגוון רב של גזרות: שמלות בגזרות נשיות, fitted המחמיאות לגוף הנשי בהשראת שנות ה – 60 , חולצות ושמלות בגזרות נינוחות שמתרחקות מעט מהגוף, קרדיגנים קלילים עם חצי שרוול, חצאיות פליסה עד הברך או חצאיות בגזרת A הקלאסית, ז'קטים ומעילי צמר בגוונים עמוקים.

ייאמר לזכות המותג, שהוא מציע הרבה מאד חולצות ארוכות (גם בקיץ) וחצאיות. יש שם חצאית עור שחורה שאת חייבת לעצמך אז לכי תחטפי אם בכלל נשאר לך ובכלל- יש שם המון סגנונות.

את קולקציית הבגדים מלווה ומשלים אוסף אביזרים של חגורות, נעלי בלרינה, נעלי סירה עם עקב קטן ונוח וגם נעלי מוקסין הטרנדיות והן צעיפים צבעוניים.

טווח מחירים: החל מ – 159 ₪

 טווח מידות: S-XXL, 34-44

 להשיג ברשת חנויות ZIP  www.zipnet.co.il

היכנסו גם לפייסבוק של המותג

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.