פורמולת הזמן- את חייבת להכיר אותה!

אני שמחה לספר לך על המוצר החדש מבית היוצר של המותג  "החצאית".The time formula.את מכירה אותי מהבלוג הזה. לא כולן יודעות ומכירות את כל העיסוקים שלי. אני גם עיתונאית ומנכ"ל של מועדון נטוורקינג המונה כיום למעלה מ-5000 נשים ברחבי הארץ. במשך 21 שנה אני מנהלת קריירה עצמאית , תוך כדי זה, ברוך ה' הקמתי משפחה וגם אני, כמוך, מג'נגלת בין המשימות ותמיד שואפת לעשות את הכל הכי טוב שאפשר. ולא תמיד זה קל. לפעמים זה ממש קשה !!!!

אז הנה, אני רוצה לדבר איתך על משהו שבטוח חשוב לך מאד: הזמן שלך.

בשנים האחרונות, אני מעבירה בכל רחבי הארץ את הרצאת הדגל שלי העוסקת בארגון הזמן ומלווה באופן אישי נשים שרוצות לעבוד על המיקוד שלהן כדי שיספיקו יותר וידייקו את עצמן מבחינה תעסוקתית וגם אישית כשכירות או כבעלות עסק.

בכל פעם כשפגשתי בקהל וגם אחת על אחת, נשים מוכשרות שהן כל יכולות אבל מתוסכלות מאד מחוסר הספק, מלחץ בחיים, מהרגשה שהן מחמיצות המון דברים חשובים בגלל העומס הרב,  אמרתי לעצמי שאני חייבת לפצח את העניין, להבין מה כן עובד ולהגיע לנוסחה שכל אשה תחלום לקבל על מגש הכסף.

וכעת, אחרי מחקרים ועבודה של ימים כלילות, אני שמחה להשיק את פורמולת הזמן שפיתחתי, זו שעשויה להוביל אותך לאיזון, הפורמולה ששווה לך הרבה מאד כסף- כי הזמן שלך שווה יותר. היא נוגעת בכל תחומי החיים שלך  ולא מדברת בכלל בסיסמאות אלא מגישה לך עצות פרקטיות שאפשר ליישם במיידי.

אני שמחה ומברכת על היכולת הזו לתת לכל אשה אינטליגנטית ועסוקה באשר היא,  את הכלים שהיא חיפשה כדי להשתחרר מהמשפט הנצחי "אבל אין לי זמן!!!!!". אני רוצה שיהיה לך זמן ושלעולם לא תחושי פספוס או החמצה באשר לשיגרת החיים, בכל המובנים.

ובכן…

הכירי את פורמולת הזמן

צפי בסרטון המצורף ואם מעניין אותך להמשיך ולקבל עוד סרטונים, היכנסי ללינק הזה והירשמי בטופס המצורף בחינם.

וחשוב לא פחות: חשבי על עוד חברות שתשמחנה לקבל את הסרטון החינמי הזה. הן יודו לך על כך.

רוצה לרכוש את הפורמולה המלאה? הנה הלינק לתשלום (על סך 220 שקלים כולל מעמ)

המשך יום נפלא,

מירי

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.