יומן לנשות עסקים במהדורה מוגבלת

עדכון: אין יותר יומנים במלאי!!!!!!

 

 

אני לא יודעת אם יש מישהו בעולם שמחובר יותר ממני לסמארטפון שלו – אני עונה לווצאפים בו בשנייה, מגיבה למיילים בתוך דקה, מצלמת, משתמשת באפליקציות, מזמינה תורים לדואר ולרופא ואפילו מתעמלת בעזרת אפליקציית ספורט. אבל יש פונקציה אחת שמאד משמעותית עבור הרבה אנשים ומבחינתי היא ממש לא אומרת כלום: לוח השנה. כי עם כל האהבה לקידמה- להתנהל מול יומן שבועי, עם פריסה שבועית- משרדי ומסורתי כמו של פעם- זה עולם אחר לגמרי. ולא כולם יודעים את זה ולא כולם מצליחים להבין את זה. אבל עם עובדות לא מתווכחים- אנשים שמתנהלים עם יומן רגיל וכותבים בו- מספיקים יותר ועושים יותר.

לראות את מה שעומד לקרות במהלך השבוע כולו, לאזן לעצמך את התקופה, לסמן וי לאחר שכל משימה מתבצעת. אין מה להשוות את זה להתנהלות מול יומן דיגיטלי (חייבים בגלל העבודה או אופי העבודה? אז גם וגם!!!).

אז גם השנה, ייצרתי עבורכן יומן שבועי שיעשה כיף אמיתי לעבוד וליצור, שיעודד את ההצלחות, שיעזור עם השיווק, יכניס בכן מוטיבציה ובעיקר יעזור במיקוד החודשי של כל אחד ואחת (על מסיבת מיקוד חודשית שמעתן פעם? אם לא אז כנראה שזו הפעם הראשונה שבה תרכשו את היומן שלי ).

כריכה יומן

מאד היה לי חשוב לייצר יומן ישים, כלומר – לא עמוס במשימות שגורם לך להרגיש אשמה אם לא הלכת בדיוק לפי מה שהוא דורש. מספיק לנו משהו שיכוון אותנו למטרה, לרווח חודשי מסוים, שיקדם ויעודד להיות בעשייה. וזוהי תמצית המהות של היומן שאני מציעה כאן.

מכיון שברוך ה', יש לי הקיץ עבודה על מיזם גדול וחשוב (מה שגורם לי לוותר הפעם גם על יריד !!!) הוצאתי מהדורה מוגבלת של יומנים כי לא אוכל להתעסק כל הקיץ במכירות ובמשלוחים ולכן אני ממליצה מהר מהר לשמור אחד! כלומר- גם אם תבחרו לאסוף אותו ממני ולא לקבל בדואר- רכשו אותו עכשיו!

הגודל של היומן- 17* 24

כאמור – הפריסה היא שבועית- רואים את כל השבוע מול העיניים כמו בתמונה ואין בדפים הערות, פרסומות או כל דבר אחר. היומן נקי נקי.

זהו התאריך הראשון ביומן-

תחילת יומן

ובתאריך הזה הוא מסתיים-

סיום יומן

והכי כיף: מכירות את זה שבסוף השנה קובעים דברים לשנה הבאה ואין את התאריכים הרחוקים? אז ביומן הזה יש גם עוד חצי שנה, עד סוף דצמבר, עם ימים צרים וזו ממש מתנה!

ולהתרשמות לגבי התוספות-

מתכונים פנים יומן

_____________________________________________________________________

להלן אופציות הרכישה:

באיסוף עצמי מביתי שבגבעת שמואל אין יומנים במלאי

במשלוח בדואר רשום לכל חלקי הארץ, אין יומנים במלאי

לא מוקדם להזמין יומן!!!! ממש בקרוב מתחילה לה שנה חדשה. הדפים המקדימים הם לשימוש מיידי: יש שם פגישה עם העסק ודברים שיקדמו את העסק שלך כבר היום!!!

תתחדשי!

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.