מה תוכלי לעשות בקיץ למען העסק שלך?

נתחיל בהקדמה: דברים קורים תמיד בזמן נכון. לפני כמעט 12 שנה פתחתי את הבלוג הזה. הוא נפתח מהמקום של העיתונאית (וכידוע, אני עדיין עיתונאית ואפילו בעצימות גבוהה יותר ברוך ה!) וכעבור שנה, הקמתי את מועדון החצאית, מה שגרם לעוד תחום ועולם שלם להיכנס לחיי. תחום העסקים.

בינתיים, הרשתות החברתיות צמחו ופרחו ומי שמחפשת תוכן של אופנה, מוצאת אותו בקלות באינסטגרם. גם שם אני פעילה מאד ! לכן, למען העוקבות המקסימות שלי, לקחתי החלטה אי"ה להעלות לכאן מפעם לפעם תכנים שקשורים בעסקים, שיווק, מכירות, קידום העסק, מיקוד, שפע והצלחות.

תישארי איתי !

והנה הפוסט הראשון בסידרה. הכי רלוונטי שבעולם.

מה עושים בקיץ?

יכול להיות שאת עובדת בכל הכוח, יכול להיות שהחלטת להקדיש יותר זמן למשפחה. כך או כך, העצות הבאות עשויות לעזור לך מאד בעסק בימים חמים אלה:

  1. זכרי שגם בקיץ השמש זורחת. אנשים אוכלים. אנשים מתלבשים. אנשים מדברים. לאנשים יש רצונות. אל תיתפסי לאמונה שבקיץ הכל סגור. מה פתאום? הכל קורה. השאלה היא מה קורה עם הקהל שלך? מה הוא צריך? למה הוא שואף? מה הוא יקנה? איזה מוצר או שירות יתנו לו את המענה למה שהוא זקוק? זוהי שאלת השאלות. תבחני את זה, תחקרי את זה ותציעי שירות ומוצרים בהתאם.
  2. נגיד שהחלטת לשחרר. לנפוש יותר. להיות עם הילדים. עדיין: הזמינות שלך חשובה מאד. אל תעלמי. העניקי מענה לכל פונה. הפעילי את האתר. השמיעי את קולך
  3. מה את הולכת לעשות אחרי הקיץ? שהראשון לספטמבר לא יתפוס אותך לא מוכנה. זהו מתכון ל"דאון" בעסק. חושבים שחוזרים לעניינים ופתאום אין תוכנית. שבי עם עצמך, כתבי לך מה את הולכת ליזום לקראת החגים. באיזו מכירה את מתכוונת להשתתף, מה את רוצה למכור, איזו סדנה את הולכת לכתוב, איזה פוסטים את מתכוונת להעלות.
  4. המשיכי להיות יזמית: בצעי לפחות פעולה אחת בשבוע, שקשורה בעסק שלך. זה ישאיר את העסק בתודעה שלך ואותך בעשייה פוריה.
  5. נצלי את השקט. יוצאים לחופשה משפחתית? צרי לעצמך 15 דקות ביום שאת רק עם עצמך. בטוחה שיגיעו לראשך המון רעיונות. החופשה מאחוריך? צרי לעצמך זמן שקט. בים, בפארק, בבית קפה שכונתי. היי קצת עם עצמך. זה יעשה לך טוב.

שיהיה לנו קיץ נעים, בריא ומהמם! אוהבת, מירי

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.