יומן עסקי במהדורה מוגבלת 2021 התשפ"א

עדכון *********** היומנים אזלו! להתראות בעזרת ה בשנה הבאה

כפי שאני אומרת כל שנה, אני לא יודעת אם יש מישהו בעולם שמחובר יותר ממני לסמארטפון שלו – אני עונה לווצאפים בו בשנייה, מגיבה למיילים בתוך דקה, מצלמת, משתמשת באפליקציות, מזמינה תורים לדואר ולרופא ואפילו מתעמלת בעזרת אפליקציית ספורט. אבל יש פונקציה אחת שמאד משמעותית עבור הרבה אנשים ומבחינתי היא כמעט לא אומרת כלום: לוח השנה. כי עם כל האהבה לקידמה- להתנהל מול יומן שבועי, עם פריסה שבועית- משרדי ומסורתי כמו של פעם- זה עולם אחר לגמרי. ולא כולם יודעים את זה ולא כולם מצליחים להבין את זה. אבל עם עובדות לא מתווכחים- אנשים שמתנהלים עם יומן רגיל וכותבים בו- מספיקים יותר ועושים יותר.

לראות את מה שעומד לקרות במהלך השבוע כולו, לאזן לעצמך את התקופה, לסמן וי לאחר שכל משימה מתבצעת. אין מה להשוות את זה להתנהלות מול יומן דיגיטלי (חייבים בגלל העבודה או אופי העבודה? אז גם וגם!!!).

אז גם השנה, ייצרתי עבורכן יומן שבועי שיעשה כיף אמיתי לעבוד וליצור, שיעודד את ההצלחות, שיעזור עם השיווק, יכניס בכן מוטיבציה ובעיקר יעזור במיקוד החודשי של כל אחד ואחת (על מסיבת מיקוד חודשית שמעתן פעם? אם לא אז כנראה שזו הפעם הראשונה שבה תרכשו את היומן שלי ).

כמו תמיד- מאד היה לי חשוב לייצר יומן ישים, כלומר – לא עמוס במשימות שגורם לך להרגיש אשמה אם לא הלכת בדיוק לפי מה שהוא דורש. מספיק לנו משהו שיכוון אותנו למטרה, לרווח חודשי מסוים, שיקדם ויעודד להיות בעשייה. וזוהי תמצית המהות של היומן שאני מציעה כאן.

אז קבלו אותו:

הגודל של היומן- 16* 23

התאריכים של היומן: כו באב תש"פ 16.8.20 ועד ג בחשוון תשפ"ב 9.10.21

כאמור – הפריסה היא שבועית- רואים את כל השבוע מול העיניים כמו בתמונה ואין בדפים הערות, פרסומות או כל דבר אחר. היומן נקי נקי.

בעמודים הראשונים יש עצות, טיפים, הכוונות לקידום העסק ורעיונות שיגרמו לך לחשוב בגדול ויכניסו אותך למוטיבציה ועשייה.

הנה הלינק להזמנה באיסוף עצמי מגבעת שמואל. 89 שקלים

לתיאום: מירי 0542000804

התגובות סגורות.