קצת אחרת

תחזיות האופנה מדברות לקראת הקיץ הקרוב על צבעי פסטל והרבה ירוק בהיר. לי נראה, ותקנו אותי אם אני טועה, שאת רשת חנויות הבוטיק Silise זה לא ממש מעניין. היא בשלה והיא עושה את זה לגמרי לא רע ובינתיים היא מציעה לקראת העונה החמה צבעוניות עזה והרבה אריגי משי בהדפסים אסיאתיים. הרשת מודיעה כי  קולקציית אביב קיץ 2012 שלה יוצרת פסיפס אקלקטי, צבעוני ומוקפד של מיטב מעצבות אופנה ומותגים אירופאים המיובאים בלעדית לרשת, כאשר כל פריט נבחר בקפידה על ידי בעלות הרשת סימה ודש ובנותיה.

שמש, זה הדבר הראשון שעלה לי בראש כשראיתי את הפריטים: צהוב לגווניו השונים, מלימון בהיר ועד צהוב בננה, משפחת הוורודים, תכלת ואינדיגו, קורל ועוד. על פי הקולקציה שלפנינו אריגי התחרה ממשיכים איתנו השנה, ואיתם הפופלין, כותנה, טולים והרבה פשתן המשולב עם כותנה. גם המשי מקבל מקום של כבוד עם סדרת פריטי משי בהדפסים אסיאתיים מורכבים ועדינים, שעוצבו על ידי בית האופנה האיטלקי Manila Grace.

הטרנד המוביל את הקולקציה הוא חצאיות פליסה וחצאיות ארוכות, ולצידן מבחר עשיר של מכנסיים בגזרה גבוהה. ככלל, מאופיינת הקולקציה במראה אוורירי, רחב ונשפך. סגנון השכבות ממשיך איתנו גם לקיץ הנוכחי: צעיפי המשי המרהיבים שהפכו לסימן ההיכר של 'סיליז', כמו גם מקטורנים קלים בעלי צווארון זקוף.

מבחינת Silise , הצבעוניות ממשיכה גם באביזרים- בתיקים, בנעליים ובחגורות ובחלק מהפריטים מדובר במחווה תעוזתית במיוחד- לדוגמא- מתי לאחרונה נעלת מוקסינים צהובים עם סברובסקי?

מחירים:  חולצות החל מ- 490 ₪ חגורות החל מ 190 ₪, שמלות החל מ- 590 ₪, ז'קטים החל מ-1200 ₪, תיקים החל מ-600 ₪, תכשיטים החל מ-190 ש"ח, נעליים החל מ 790 ₪

קבלו את המראות והפריטים:

והנה הצהוב שהבטחנו

ולמי שממש חושבת קדימה וכבר מתכוננת לשבועות:

צילומים: גיא הכט

התגובות סגורות.