השקה של הבלוג

אני עדיין מתרגשת אפילו שחלפו כבר 24 שעות מההשקה החגיגית שהיתה אצלי בבית לבלוג החצאית שאליו כעת מתלווה גם מועדון נשים עצמאיות ונשות עסקים מהמגזר הדתי.

 

בהשקה הטעימה ונוטפת הסטייל הרצו חברותיי המוכשרות עדי בורג, שהיא סטייליסטית ידועה במגזר ודנה פרנץ שהיא יזמית בגדי ספורט לנשים "אימונה".

שרית דימבורט, שהיא מעצבת עוגות ועוגיות cake away היממה אותי שלא בפעם הראשונה, והפעם עם עוגיות חצאית טעימות, מדוייקות ויפיפיות ובקיצור- היה לנו שמח.

עוגיות חצאית ל"cake away"

cake away

הקבוצה, יחידה מסוגה בארץ (בהיותה מיועדת לנשים בלבד ומהמגזר הדתי), תעבוד על נטוורקינג ושיתופי פעולה ותתכנס להרצאות מעניינות לקידום העסק ובכלל- למפגשים חברתיים מלאי תוכן בשעות הבוקר.

 

 

img_2424

 

12 תגובות

  1. מירי אין עליך !איזה יוזמה מקורית וכיפית !הכל נראה ונשמע מדהים מהמם מענין וכמובן הכיבוד המדהים .חבל שלא יכולתי לבא אבל אל תשכחי אותי לפעם הבאה .

    RACHELI
    • רחלי היקרה, את אחד מאנשי התעשייה החשובים בארץ בתחום האופנה ולכן את מאד חשובה בקבוצה. מחכים לך במפגש הבא בע"ה ובינתיים עקבי אחר הבלוג. נשיקות

      mirilivi
    • שלום רב ,

      ראשית wow יישר כח על היוזמה …
      שנית , איך אפשר להצטרף ?

      בהצלחה
      אתי

      אתי
      • היי אתי, כתבי לי בבקשה במייל מי את,בת כמה, מהיכן ובמה את עוסקת. mirilivi@gmail.com. תודה רבה על התגובה, מירי

        mirilivi
  2. היי מירי, לצערי הרב לא יכולתי להגיע..הייתי בדיון הוכחות בתיק גדול, ולא היה מי שיחליף אותי..אשמח להגיע כמובן למפגש הבא..ולהצטרף לקבוצה..
    נחמי מייזליש- וולק n@volk.co.il

    נחמי מייזליש- וולק
    • נחמי היקרה, מקווה לראותך במפגש הקרוב בע"ה

      mirilivi
  3. בס"ד בזרה"ק

    מירי יקרה,
    רציתי לברך אותך על המיזם החיובי שיצא לפועל
    המטרה ליצור שיתופי פעולה, קשרים וכן הכרויות בבמה כ"כ פלורליסטית ורב גונית יוצרת עיניין ונותנת יתרון יחסי בולט.
    שמחתי לפגוש ולהכיר בנות איכותיות, עצמאיות שרוצות להגשים את עצמן ויחד עם זאת בונות בית לתפארת, כאשר הורות ואמהות בסדר סולם העדיפויות ביחד עם צביון דתי רוחני.
    ברכה והצלחה
    רוחמה

    רוחמה אפרתי
    • רוחמה יקרה, אני מאד שמחה ומתרגשת לקרוא את מה שכתבת. אני שמחה שאת חלק מהקבוצה כי את תורמת מהאישיות המיוחדת שלך. בשם ה' נעשה ונצליח. יום נפלא, מירי

      mirilivi
      • מירי נשמה יקרה,
        את מקסימה ומיוחדת, חכמה וטובת לב שרוצה לעזור ומעל הכל מלאת אנרגיות חיוביות וברוכות שמשמפיעה טוב ושפע לעולם! קיבלת הרבה פוטנציאל מבורא עולם ואת גדלה ועושה בהם דברים מצויינים!! השם יברך אותך וימלא את כל משאלות ליבך לטובה לברכה ולהצלחה
        אוהבת המון
        נשיקות

        רוחמה אפרתי
  4. ולכל מי שמתעניינת בהצטרפות לקבוצה: מדובר בקבוצה די מגובשת וגדולה מספיק, אבל כדי לתת את ההזדמנות- אפשר לפנות אלי למייל mirilivi@gmail.com בצירוף שם מלא, מגורים ועיסוק. תודה רבה

    mirilivi
  5. מירי היקרה, יישר כוח על יוזמה כה מבורכת
    תודה מעומקא דליבא שפתחת את ביתך וליבך וקרבת בין כל כך הרבה נשות עסקים מהמגזר הדתי, דבר שיכול בהחלט לתת תנופה אדירה לכל אחת מאיתנו בפרט ולכולנו כקבוצה מגובשת בעזרת ה'.
    מחכה למפגש הבא.
    חג אורים שמח לך ולבני ביתך.
    בהערכה עמוקה, רויטל אזולאי
    http://www.revitalevents.com

    רויטלאזולאי
    • רויטל המקסימה! תודה על התגובה הלבבית. מבחינתי זוהי המחמאה הכי גדולה- לקבל כזה משוב ממפיקה מספר אחת! חג אורים שמח והרבה בשורות טובות!

      mirilivi