קוסמטיקה- המלצות חודש אדר

משנכנס אדר מרבין בשמחה וכשמתחדשים בבושם, קרם או ג'ל טוב לפנים זה גם סוג של שמחה. נכון, שמחה גשמית, לא רוחנית, אבל גם היא חשובה, בעיקר לנו, הנשים שמג'נגלות בין החיים שבתוך ומחוץ לבית וחייבות להתפנק במוצרים הנכונים.

כזה הוא ג'ל הממריץ של גרנייה- משמח, מרענן ובעיקר עושה את העבודה. הוא מתאים לי במיוחד בימים הללו: לאחרונה הרגשתי שמשהו קורה לעור הפנים שלי, שבדרך כלל דווקא לא עושה בעיות. חשתי שאני צריכה לתת לו קצת תמריץ והג'ל בהחלט עושה את העבודה: הוא נועד לניקוי עמוק לנקבוביות שמסייע לסלק את שכבת התאים המתים, מונע מראה עור מבריק ומסייע במניעת נקודות שחורות והופעת פגמי עור נוספים.

תכולה: 150 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 69.99 ₪ ליחידה. את מוצרי סדרת פיור אקטיב פרוט אנרג'י של גרנייה ניתן להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, רשת אפריל ובפרפומריות נבחרות.

 גל ניקוי ממריץ פיור אנרגי של גרנייה ( ציום מוטי פישביין מחיר  69.99 200 מ ל1)

והנה בושם שאהבתי ולא רק בגלל הריח אלא בזכות הקריצה האופנתית: הושם לובש שמלה. מדובר בניחוח החדש בקולקציית הבשמים של ביונסה. Beyonce Pulse NYC. הניחוח החדש מציג פגישה מחשמלת של שני אייקוני אופנה: ביונסה והעיר ניו-יורק.הבקבוק מעוצב בקריסטל שקוף ומלוטש, שההשראה לעיצוב שלו הגיעה מקו הרקיע של מנהטן ומכוחם של גורדי השחקים בעיר. והניחוח- רק מי שיריח- יבין…

בושם ביונסה פולס א.ד.פ 100מל מחיר השקה 129שח צילום יחצ חול מאושר לשימוש

 

ונעבור לקולקציית השפתונים של קלרינס Rouge Prodige שמתחדשת בארבע גווני חורף המצטרפים לסדרה האהובה Rouge Prodige.  מדובר בקולקצייה שכוללת קשת עשירה של  גוונים עמידים לאורך זמן. בתור מי שנאמנה יותר לשפתונים עמידים שיחזיקו לי כל השבת, אני מודה שלא מדובר באחת מהמועדפים, אבל בהחלט לפני יציאה חשובה בערב- זה השפתון שאני צריכה!

קלרינס שפתון סתיו   Rouge_Prodige_134_orchid_pink צילום דיוד מוריס (1)

ועוד בתחום האודמים- האודם שנמצא אצלי בתיק דרך קבע: מדובר בצ'אבי סטיק של קליניק, שפתון בעל נוסחה עשירה בלחות, המכילה תערובת מיוחדת של חמאות, שמנים ונוגדי חמצון מפנקים ביותר, המסייעים גם בהגנה על השפתיים וטיפוחן תוך הזנה מיידית בלחות, הנותרת עמידה לאורך זמן ובתקופה הזו של החורף- מה אנחנו צריכים יותר?

הצ'אבי ארוז כמו עפרון שובב ומספק צבע עמיד וכיסוי שניתן לבנייה בשכבות.

Clients|Clinique

עכשיו- קרמים.  BB קרם של סבוקלם לעור רגיש לשימוש יום יומי כחלופה למיקאפ המסורתי והכולל מרכיבי טיפוח ואנטי איגינג למיצוק העור ליחוח והגנה 35.SPF, בהחלט עשה לי את זה. ואתן יודעות כבר שקרמים זה נושא חשוב אצלי. לפני הכל, הוא מעניק לעור הגנה גבוהה ורחבה מפני השמש- שזה דבר חשוב בפני עצמו, הוא מועשר בויטמין E להגנת העור מרדיקליים חופשיים ונזקי הסביבה, הוא מיועד לעור רגיל עד יבש, ובפרט לעור בוגר שניזוק מהשמש, נטול פרבנים, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.

כך הוא נראה

צלם: מוטי פישביין

צלם: מוטי פישביין

חודש טוב ומבורך!!!

2 תגובות

  1. אני גם משתמשת בקרם BB של סבוקלם, והוא מעולה!!
    פשוט מדהים, התמכרתי אליו מהרגע הראשון. (:
    -טליה-

    טליה ברק
    • הי טליה. אכן ממכר! אבל התמכרות משתלמת. פשוט מושלם

      מירי בן-דוד ליוי