ועכשיו…נעליים לחג. Lewen by La Scarpa

פעם הפשיוניסטיות היו נוסעות לחו"ל כדי לייבא נעליים איכותיות. תם העידן הזה והיום, יותר מתמיד אפשר למצוא נעליים איכותיות גם בארץ. לרשת Lewen by La Scarpa יש לא רק שם איטלקי (הנעל, בתרגום חופשי) אלא גם ניחוח שכזה.

לכבוד השקת הסניף החדש בירושלים וכמובן שלכבוד החג אני רוצה לשתף אתכן בטעימות מהקולקצייה החדשה והיפייפיה של המותג:

Lewen by La scarpa 349שח (1) Lewen by La scarpa 379 Lewen by La scarpa349שח Lewen by La scarpa379 שח (1)

והנה דגמים מקולקציית הילדות:

ילדות Lewen by La scarpa ילדות Lewen by La scarpa13 ילדות Lewen by La scarpa18

 

הרעיון של בעלי המותג Lewen by La Scarpa, ליצר ולייבא נעליים איכותיות נובע מהבנת המחסור בנעליים ברמת איכות גבוהה , בהתאם לטרנדים העולמיים ובמחירים סבירים, המתאימים לציבור שיודע להעריך איכות ויופי.

יש גם קולקציית גברים שעושה שימוש בעורות קלאסיים,עורות עם טקסטורת קרוקודיל, שילובי עורות עם ז'מס וגם בעור מחורר. המחירים: 359 ₪ – 749 ₪

 קולקציית הנשים, היא גם אבל לא רק מתאימה לנשים שמעדיפות עקבים גבוהים מתפתחת ו"עולה לגובה" עם קולקציית נעלי עקבים בעיצובים קלאסיים ונצחיים שימשיכו להיות עכשוויות גם אחרי העונה הנוכחית, נעלים בגוונים אביבים במיוחד- פודרה ושמנת, נעל עם נצנצים למראה אלגנטי ושיקי ועוד נעליים יפיפיות. המחירים: 289 ₪ – 459 ₪

קולקציית הילדות העונה מתאפיינת בשובבות קלאסית, דגם עם הדפס מנומר בתוספת אוזני ארנב, הטרנד המטלי נראה במוקסינים זהובות וכסופות , נעלי בובה קלסיות במרקם לק אלגנטי ועוד ועוד יוצרות קולקציה יפיפייה לנסיכות . המחירים המחירים: 165 ₪ – 179 ₪. ויש גם לנסיכים קולקצייה משלהם.

 ניתן להשיג בסניפי: רחוב ירמיהו 58  ירושלים, רחוב ירושלים 43 בני ברק

 

פוסטים קשורים

2 תגובות

  1. כמה זה מוזר שבא לי את הקולקציה של הילדות לגדולות??

    BlogsConnections
    • כן…זה קורה..אבל גם של הנשים חלומי בעיני

      מירי בן-דוד ליוי