לשים מטפחת: הכירו אתר לרכישת מטפחות אונליין

נעמי פינטו, היא בחורה צעירה, אם לשלושה, שהקימה אתר יפיפה בשם מטפחת- חנות המטפחות ברשת. כי אם את הרכישה בסופר או בפארם אפשר לעשות באופן מקוון ובכלל כל עיסוקי החיים שלנו עברו לאינטרנט, אז אנחנו ראויים גם לאפשרות לבחור מטפחת ברשת ולקבל אותה במשלוח במחיר מבצע.

כמי שמכירה לפני ולפנים את כל מה שקורה ונעשה בירידים ברחבי הארץ שמציעים מטפחות ובגדים צנועים, יש באתר מגוון אפילו רחב יותר. בין המעצבות המוכרות באתר: תמר לנדאו, אתכסיא, ליאונה, הדס ואביה ששון.

ScreenHunter_07 Apr. 12 09.37

מהחוויה האישית שלי- האתר מאד ידידותי, נוח, אינטואטיבי, ניתן למצוא בו מטפחות מכל הסוגים, בכל הצבעים, מכל הבדים, של מעצבות שונות ובמגוון מחירים ונוח להתמצא בו. בואו נגיד את זה ככה- זמן- אין לנו והאתר מאפשר לעשות את הקנייה בכל שעה שנרצה, מבחר דוגמאות- אנחנו רוצות את הכי גדול שיתאים לנו אישית ושיהיה מסודר ומסווג לפי נושאים (יש אפשרויות סינון לפי צבע, מחיר, מעצבת וגם מידע באיקונים על כל מטפחת) אז בעצם- למה לא? זה מסוג הדברים שמישהו היה צריך לחשוב עליו.

בנוסף לכך, האתר מגיש טיפים ועצות בנושאים שונים כמו לדוגמא- התאמה נכונה של בגדים למטפחות- שזו אומנות בפני עצמה. היכנסו והתרשמו: אתר מטפחת

אני מפנה לנעמי פינטו שאלה בסיסית ועקרונית שכל כלה טרייה והאמת היא שגם נשואה ותיקה שחובשת מטפחות שואלת- איך לבחור מטפחת?:

"מטפחת היא ממש תכשיט, יש לה נוכחות והיא משפיעה על כל הלוק. לכן, יש לבחור אותה בקפידה: אם לבשת בגד בצבעים חלקים, בחרי  במטפחת צבעונית ו"רועשת" שתשלים את הלוק ותיתן אופי להופעה. כך ניתן ליצור משמלה שחורה פשוטה מראה יומיומי עם מטפחת על בסיס ג'ינס ומראה חגיגי עם מטפחת עשירה בתחרות או פרחים. בגד חלק יכול להפוך לחגיגה של ממש על ידי מטפחת צבעונית שמתאימה לתיק או לחגורה ועוזרת למראה להיות מושלם. אם בחרת בבגד צבעוני ומקושט בחרי במטפחת בצבע אחיד. בחירת צבע המטפחת תיתן את האמירה הסופית ללוק שבחרת. אם תבחרי מטפחת בצבע השולט תצרי מראה מוקפד ומאופק.     אם תבחרי מטפחת בצבע פחות בולט, למשל צבע הפרחים הקטנים שעל החצאית או בצבע הכפתורים שעל השמלה, תצרי מראה מתוחכם ומדליק. ניתן לבחור במטפחת חלקה ולהוסיף לה סיכה גדולה או שרשרת מיוחדת למטפחת כדי להעשיר אותה ואת המראה הכללי. לא משנה איזה צבע או סגנון בחרת, המטפחות נראות הכי טוב כשהן על נפח. ניתן ללבוש על ליפופית שמתלבשת על הקוקו או מעל בובו שנלבש כמו כובע. אם זכית ויש לך שיער ארוך, אספי אותו לקוקס גבוה ומבולגן מאוד. על מנת שיהיה נוח וכדי שהמטפחת לא תזוז יש ללבוש מתחת סרט מונע החלקה".

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.