קליפ מטורף שמלמד על עסקים

היום פוסט קצת אחר……קשור לחלוטין באופנה, אבל מזוית הראיה שלי- הוא גם שיעור מאלף בשיווק. בקיצור- קלאסי לבלוג החצאית, שמקשר כחוט השני בין אופנה לעסקים.
חגית רז בן ישי, זו אחת מבנות המועדון העסקי שלי שהיתה עד לפני חצי שנה שכירה. היא פרצה בדרך העצמאית עם מותג חדש ויש כמה דברים שאפשר ללמוד מהדרך שלה:
1. בחירה טובה וממוקדת של שם המותג: ד״ר מטפחת. אין סיכוי שתשכחו את השם הזה. מדובר במותג של מטפחות וסדנאות קשירה. אני תמיד אומרת- טוב שם טוב משמן טוב!!! הלא כך?
2. תעוזה וזהירות בו בזמן: מצד אחד חגית מעיזה ומצד שני היא תמיד מחושבת , בוחנת ובודקת את צעדיה. אין מה להגיד- ככה זה עובד הכי טוב.
3. לימודים ונטוורקינג: חגית כל הזמן לומדת , מחדשת, מעשירה את עצמה בכנסים ויוצרת קשרי נטוורקינג ללא הרף וכשהיא מגיעה למקומות הללו, היא יושבת עם מחברת, מסכמת (אחר כך מיישמת כמובן!!!) וגם ניגשת ויוצרת קשרים בין אישיים – כמובן עם הקסם האישי המאפיין אותה אבל בהרבה עבודה קשה. לכן היא רואה תוצאות ברוך ה.
4. התמדה- לפחות פעמיים בשבוע היא מעלה פוסטים מעניינים בפייסבוק, עשירים בערך ועניין ומאד אותנטיים. היא גם מלווה בצילום מקצועי שעושה את העבודה מצוין ובכלל עקבית בכל הדרך שהיא עושה מבלי להתפשר.
5. אמונה. בעצמה כמובן אבל מעל הכל באדון הכל. ורואים את זה על כל צעד ושעל שחגית עושה. כי אין עוד מלבדו.

רק ביום חמישי, חגית השיקה את העמוד העסקי שלה עם קליפ מטורף והנה הדבר הויראלי הבא.

כמעט 10,000 צפיות ביוטיוב ועשרות אלפי צפיות בקליפ שרץ ברחבי הפייסבוק.

ומה אני לומדת מכל זה? שבמקום לשבת ולחכות שמשהו יקרה , במחשבה ש״מה כבר אפשר לעשות עם מטפחות? עוד הפקת אופנה?״ חגית מבינה שצריך לצאת מהקופסא!!! היא חושבת איך לחבור לאנשים חזקים ברשת, כמו לדוגמא- אל להקת גוונים של משפחת תורג'מן (זה גאוני!!! ), אל מאפרת מדהימה כמו ציפיה עמרן, אל עורך הוידאו נדב נוה המוכר לכולנו מ"אנדרדוס"  וכן אל צלם וידאו מוכשר- מאיר אליפור והכי הכי חשוב- היא החליטה שלא לתת לפחד לעצור אותה. פשוט לעשות. אז תנו גם בלייק לעמוד הפייסבוק של חגית ותמשיכו לפרגן!!!

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.