מה קשור?

אין אחת שקושרת מטפחת ולא מכירה אותן: קבלו את כוכבות היוטיוב שתלמדנה אתכן לעשות את הבלתי אפשרי עם יריעת הבד שתהפוך למטפחת שלכן:

יודפת דגן (29) מירושלים, נשואה ואם לילדים. עוסקת בסטיילינג עיצוב כיסויי ראש יחודיים

"נושא המטפחות התחיל לעניין אותי מאז שהחלטתי ללכת עם כיסוי ראש מלא ולא מצאתי ממש שאני אוהבת. פשוט התחלתי לעצב. אני מייצרת גזרות בלעדיות שפיתחתי  עם קשירה מובנת אבל אני הכי מתחברת לקשירה של לונגים שאני מייצרת מבדים נוחים שתמיד מתאימים לי לכל הופעה ועם קשירה שונה את את תמיד נראית ממש אחרת ושונה"

קהל היעד: "כל אישה שמכסה את הראש , מבוגרות, צעירות ובעיקר נשים שאוהבות אופנה ברמה שמשפיעה גם ובעיקר על כיסוי הראש".

תגובות מיוחדות: "נתקלתי ברווקות מתוקות ששאלו אותי  אם זה בסדר שהן גם ישימו כיסוי ראש אפילו שהן לא נשואות. יש לי לקוחה שהיא עורכת דין והיא סיפרה לי שיש להן בבית המשפט אולם ישיבות עם מסך גדול אז הן שמו את הסרטון שלי וכל עורכות הדין והשופטת שהיתה איתם ישבו וניסו לקשור כך.  הטרנד הזה לא פוסח על אף אחת , בין אם היא מכסה את הראש או לא, זה מה שיפה בזה , זה מחמיא לכולן".

הקשירה האהובה עלי: "הקשירה  של הפרח הכפול לקיץ, היא קלילה ומחמיאה ומתאימה לי כמעט לכל הופעה קייצית. בחורף אני אוהבת קשירת טורבן גבוהה עם בד מלא ועשיר שיוצר מראה אצילי ויציב, שמתאים לעונה וכמובן שאני אוהבת את דגמי השר והרדי שלי עם בדים שמתאימים לעונה".

כל אחת יכולה: "כמובן, אם אשה נורמאלית יכולה לאפות עוגה שבשבילי זה קצת יותר מורכב , לקשור נעליים לילד, ולהבדיל ללפף תחבושת אלסטית כשהילד מתלונן על כאבים ברגל, אז ליפוף, קשירה ומיומנות זה כבר קטן עליה, היא פשוט צריכה להבין שהטיפוח שלנו חשוב מאוד להרגשה, למראה ולמה שאנחנו משדרות"

חגית רז בן ישי    (29) מירושלים, נשואה ואם לארבעה, התפרסמה בשם- ד"ר מטפחת, עוסקת בסטיילינג בכיסויי ראש, מנחת סדנאות לקשירות מטפחות וסרטים.

לפני שאתם קוראים על חגית- צפו בקליפ המטורף הזה:

"זה התחיל אצלי עוד לפני החתונה, בשירות הלאומי כמדריכת טיולים – שם בחרתי במטפחות במקום כובעים. מאוחר יותר, עבדתי ב'כובעי הלן' ותוך כדי האינטרקציה עם הלקוחות , גיליתי את האהבה לתחום".

קהל היעד: "נשים מכל מגזר ובכל הגילאים".

תגובות מיוחדות: "אחרי כל סדנא, החיבוק שאני מקבלת מהנשים והחיוך הוא מיוחד בפני עצמו, תמיד מרגש מחדש"

קשירה אהובה המיוחד: "צמות צמות ועוד הרבה צמות"

כל אחת יכולה: "זה המסר העיקרי שלי בסדנאות- כל אחת יכולה עם הדרכה קלה לשדרג ולהינות מהכיסוי והמטפחת. יצאתי למסע הזה עם אהבה גדולה להשם יתברך וליופי הנשי, אני מאמינה שהדרכה קלה יכולה לשפר מראה חיצוני ומצב רוח ושמחה פנימית בהתאם ואני משדרת את זה בכל הפוסטים שלי בפייסבוק ובאינסטגרם".

חגית בשעת פעולה (מתוך הפייסבוק הפרטי שלה)

חגית בשעת פעולה (מתוך הפייסבוק הפרטי שלה)

טל סבג (30) מפתח תקווה, נשואה ואם לשניים, מעבירה סדנאות קשירת מטפחות ומוכרת מטפחות, בגדים ואקססוריז,מאמנת אישית, מעבירה ערבי הפרשות חלה.

"שיגעון המטפחות התחיל  אצלי כבר מזמן אך העיסוק ויותר נכון הרצון לעסוק בלימוד וסדנאות של קשירת מטפחות התחיל בציון של רבי נחמן ממש לפני 8 חודשים.התחלתי עם זה וכשהתגובות היו משמעותיות ובכל מקום נשם היו פונות אלי ואומרות לי םשאני עושה להן חשק, אך התפנית וההבנה שאני בקטע של זה חזק היה אצל רבינו ששתי נשים עם פאות פנו אליי ממקום שהן רוצות שאלמד אותן את הקשירות שלי כי הן מאד רוצות ללכת עם מטפחות ולא יודעות לקשור. הן היו מוקסמות מהדרך שבה אני קושרת את המטפחות וכשהבנתי את זה מאד התרגשתי. באותו רגע הייתי בציון של הרבי ובדיוק התפללתי לפני הקדוש ברוך הוא שיכוון אותי ליעד ולייעוד שלי ושזה יהיה במקום של עזרה והשפעה בדרך האמונה. ומה שחיזק שהרבנית שליוותה אותנו אמרה לי במהלך הטיול- 'את צריכה ללמד נשים איך לקשור מטפחות' וזה כבר הדהים אותי. זו היתה תובנה והכוונה מהשם בתחילת הדרך".

קהל היעד: "כלות טריות, נשים שהחליטו להשים כיסוי ראש רק עכשיו, נשים שאיבדו חשק וטעם לכיסוי ורוצות לקנות פאה ומנסות אצלי ניסיון אחרון לשינוי ונשים דתיות שסתם בא להן שינוי. יש גם חרדיות אדוקות מבני ברק".

תגובות מיוחדות: "אחד הדברים שעשיתי וגרף הכי הרבה תגובות והדים אלה הסרטונים שאני עושה בשפת הסימנים – הוריי הם חירשים וחברות של אמי פנו אליי ואמרו שמא מעניין אותן מה אני אומרת ומה אני עושה אבל הן לא מבינות. אז החלטתי להרים את הכפפה ולעשות סרטונים גם בשפת הסימנים. לא דמיינתי מה יעשו הסרטים הללו- אפילו נשים שהן בכלל לא דתיות, כתבו לי שהן בכו והתרגשו ושזה גרם להן להתקרב לעולם הדת ואת הנשים הדתיות זה חיזק, וכמובן שאת החרשות שבינהן זה חיזק – אפילו הזמינו אותי לסדנת קשירות בשפת הסימנים. לאחרונה, בחורה חולת סרטן כתבה שהיא מעריכה ומוקירה לי על הסרטונים ושזה עוזר לה מאד בזמן המחלה- היא מרגישה עדיין יפה ומטופחת יותר. אישה אחרת, כתבה לי שלא הרגישה מספיק נשית, דבר שגרם לה לאי שלום בית עם בעלה ולטענתה החזרתי לה את הנשיות ואת הרצון לטפח את עצמה ולהראות טוב בפני עצמה ובפני בעלה. נשים שלא אהבו את המטפחת והיא היתה נראית בעיניהן כמו סמרטוט, מרגישות פתאום כמו עם כתר על הראש".

קשירה אהובה במיוחד: קשירת וי.

כל אחת יכולה: "לא כולן חושבות כך בהתחלה-  לי כמובן זה קל כי אני רגילה וכבר מתורגלת אך לנשים שלא מכירות בהתחלה זה נראה מסובך וקצת מורכב , אך יש טיפים וטקטיקה ברורה שמי שעוקבת נכון אחרי הסרטונים אין סיבה שהיא לא תצליח ליישם – כמו בהרבה תחומים- הכל עניין של תרגול, הרי אף אחד לא נולדה עם מטפחת ביד ובטח לא אני".

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.