כשהשכבות הן הסטייל

בבוקר אביבי, יפה במיוחד, מצאנו את עצמנו, עיתונאיות ובלוגריות, במפגש נוטף שיק, בתוך החנות MIA INSPIRATION , בחנות בממילא שהיא אחת מתוך רשת גדולה ופופולארית (18 חנויות) שחוגגת עשר שנים.

אני חייבת להודות- במבט ראשון, כשהעברתי סקירה על הבגדים התלויים על הקולבים, שאלתי את עצמי האם כל אחת יכולה להתחבר. במבט שני ושלישי הבנתי את מה שיודעות הלקוחות הנאמנות של המותג כבר הרבה שנים- זוהי חנות שמתאימה ככפפה ליד למי שמבינה בדיוקים הקטנים. כן, דווקא למי שיש לה סטייל מטורף ולא מפספסת.

ובכן, עשרות תיירים שפילסו דרך בין מובילות דעת הקהל (הרועשות והמתלהבות), לא טועים וכך גם כל מי שמבקרת בחנויות MIA INSPIRATION לעיתים קרובות : המותג מייצג תפיסת עולם שנולדה מתוך הבנה אמיתית של העולם הנשי: עוצמה, הכוח לעשות, להיות מובילה מחד ולהישאר טרנדית ומעודכנת מאידך, ועוד לא אמרנו מילה על נוחות ועל טכניקת הצביעה המיוחדת של הפריטים.

זוהי למעשה רשת חנויות קונספט לנשים המתאפיינת בגישת מראה ה-360, ומתמחה בבניית מלתחה על זמנית מלגו של פריטים. במילים אחרות- מלתחת בגדים שבה פרטי האופנה מתחברים זה לזה בצירופים שונים ומאפשרים הופעה מקורית ומסוגננת בכל פעם מחדש, תוך שימוש בפריטים הקיימים.

קבלו את הצירופים שלנו (צילום: צפנת איזק)

תראו איך כל אחת שמרה על הייחוד שלה, הביאה את עצמה באופן שונה וכל כך התחברה לקו.

רוצים לעקוב אחר המותג בפייסבוק ? היכנסו לכאן

והנה האינסטגרם. תמיד תמיד מעניין שם

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.