אינסטגרם מארח: רינה קליין

את רינה קליין אני צריכה להציג? לא ממש….צלמת מחוננת שברוך ה', בגילה הצעיר יש לה כבר רזומה ואלבומים שמדברים בעד עצמם. אז קודם כל הנה הבחורה שמאחורי המצלמה:

IMG_20130416_me (1)

הכרנו אותה כבר בפוסט אחר בקטגוריית "פשיוניסטה מהשטח" שבבלוג שלי. רינה, אוהבת במיוחד לתעד רגעים אמיתיים מחיי היום יום.  בבלוג שלה, היא כותבת כך: "מעבר לצילומי הסטודיו והחוץ שאני עוסקת, יש לי פרוייקט מיוחד שאני קוראת לו "יום בחיים" a day in the life.ניסיתי לחשוב על דרך לשמר את הרגעים הכי רגילים, אבל הכי אמיתיים. הרגעים שהם-הם אנחנו, והם הילדים שלנו, והם החיים עצמם.בכל יום אנחנו אוכלים, מתרחצים, ונוסעים לעבודה, ולוקחים את הילדים מבית הספר… אבל כמה מכל זה אנחנו משמרים? ומה הם יוכלו להראות אחר כך לילדים שלהם? רגע מושלם מחתונת העשור? אבל זה לא ההורים שהייתם ביומיום. והזאטוטה בשמלה הלבנה הפורחת? זה לא מה שהיא היתה באמת, כשזחלה, ומשכה, ומרחה, וצרחה.אז מה דעתכם לצלם את זה?אנחנו כן דור דינאמי. הכל מצטלם באייפון-ומושחם באינסטגרם-ומועלה לפייסבוק, אבל הרגעים האלה, שאותם אנחנו הכי רוצים לזכור ולהעביר, מונצחים בסופו של דבר בצילומי רצח מגורענים. אולי לשם שינוי, ניתן להם קצת כבוד ונעשה את זה בסטייל?כל משפחה והסיפור שלה. כל יום בחיים, עם הצבעים, והצורות, והסגנון הייחודי שלו".

אז הנה ממש טעימה מהתמונות עליהן היא מדברת.

 

010

08

IMG_1323

IMG_1070

05

 

היכנסו לבלוג הקסום של רינה ותהינו מעוד תמונות מדהימות מבית היוצר של רינה, המותג והאגדה.

אהבת את הפוסט? הירשמי לקבלת הודעה על פוסטים חדשים על ידי הזנת האימייל שלך במלבן המופיע בצד ימין של עמוד זה למעלה. לעיתים קרובות יינתנו הטבות ויוגרלו פרסים מפנקים (בשמים, מוצרי איפור וכדומה) בין הקוראות שנרשמו. אז למה את מחכה?

6 תגובות

  1. מהמם אני מאוד אוהבת את התמונות של רינה. ואת הבלוג שלך כמובן

    Tzippy Weiss
    • תודה ציפי!!!!!!!!!

      מירי בן-דוד ליוי
  2. רינה מוכשרת מאד!! צילומים מושקעים עד הפריטים הקטנים,ומעבר לזה היא פשוט אישיות כובשת ומתוקה להפליא!!

    רותי ברג
    • מסכימה עם כל מילה, רותי

      מירי בן-דוד ליוי
  3. הקונספט ממש גאוני, שלא לדבר על היופי של הצילומים!

    אפרת קפה ויפה
    • תודה לבלוגרית האלופה אפרת יפה

      מירי בן-דוד ליוי