מוצרים נבחרים- חודש סיון

הקיץ כבר כאן, או לפחות נכון לומר שהשמש כבר כאן, ומיותר להסביר שוב ושוב כמה חשוב למרוח קרם הגנה, גם כשלא הולכים לים. כן, כן, לא רק הג'ינג'ים. בואו נגיד את זה כך – אם לבחור רק מוצר קוסמטי אחד- אז אני הולכת על קרם הגנה. הפעם, אני רוצה להמליץ על סדרת מקדמי ההגנה מבית חוה זינגבוים ואם להיות ספציפית אז על – SUN PERFECT DEFENSE SPF 50 .  המחיר לא נמוך בכלל (275 שקלים ל- 100 מ"ל), אבל זה מוצר שבהחלט שווה להשקיע בו, בהתחשב בכך שהוא מגן על העור באופן מלא ומועשר בנוגדי חמצון ובלחויות. בכלל, המוצרים של זינגבוים אף פעם לא מאכזבים. ותאמינו לי שאני אובייקטיבית.

קרם הגנה מהשמש SUN PERFECT חוה זינגבוים 275שח צלם ניר יפה

אני עוברת לשני מוצרים מעולים של אסתי לאודר:

בעידן ה"קני לק בעשרה שקלים", לא קל לי להמליץ על לק שעולה 90 שקלים, אבל אחרי שמשתמשים בלק שהשיקה לאחרונה אסתי לאודר ורואים את ההבדל- זה פשוט בלתי נמנע: סדרת הלקים Pure Color – 8 לקים עמידים בגוונים של עיר האורות פריס בלילהבעיצובו של טום פשו היא פשוט איכותית ואם היא באמת תזכיר לכם את פריז, אז קפצתם קצת לחו"ל- גם נחמד. להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.

אסתי לאודר Pure_Color_Nail_Lacquer_Love_Bite 90שח

ועוד מבית היוצר של אסתי לאודר :סדרת ADVANCED TIME ZONE  לטיפול אינטנסיבי בקמטים וקמטוטים. אוח, כמה הנושא הזה רגיש, וכמה חשוב לקנות את המוצר הנכון שלא ינצל את החולשה שלנו, בנות ה-35-55 שאיום הקמטוטים מרחף מעלינו. הסידרה מיוצרת עם הקומפלקס המהפכני Tri-HA Cell Signaling™ המסייע לחיזוק התקשורת הטבעית בין תאי העור ומשיב לאחור את סימני הגיל הניכרים לעין וזו כנראה הסיבה שכבר כשמורחים את המוצרים על הפנים מרגישים שמשהו טוב הולך לקרות…

הורד

ועכשיו- לשיניים. הלבנת שיניים היא דבר מאד יקר ולא תמיד בטוח. שמעתי שיש מקום בלונדון שבו אפשר לעשות הלבנה בטיפול לא יקר וחד פעמי ולראות תוצאות אז כמעט נסעתי….ואז יצא תכשיר מעניין שאני חייבת לשתף אתכן בתובנות שלי לגביו. נתחיל מזה שחיוך הוליוודי הו לא הדבר שצריך לצפות לו בשימוש במוצר הזה אבל לאור הניסיון שלי כן. יש תוצאות. יש שינוי. בעיקר יש תחושה שהשיניים יותר נקיות וזה לגמרי לא רע בהתחשב במחיר (250 שקלים לכל המארז) ולהבטחה שהמוצר אושר על ידי משרד הבריאות ללא מרשם רופא. זוהי הערכה הראשונה המושקת בארץ, להלבנת שיניים עצמית, בטכנולוגיה חדשנית, המשלבת רכיבים פעילים, שהיו עד כה ברשותם של רופאי השיניים בלבד. בכל ערכת Clever White עשר פלטות מוכנות – לשימוש מידי, נוחות, שקופות, דקיקות, אלסטיות, המתאימות לכל פה. יש להן גם ערך מוסף שלא כתוב על גבי האריזה – הן סותמות את הפה למשך חצי שעה במשך חמישה ימים רצופים שזה הישג ממש מעניין מבחינתי (לא לאכול, לא לדבר, מדהים!)

CLEVER WHITE - ערכה מקצועית להלבנת שיניים 249.99 שח. קרדיט יחסי ציבור

ולסיום- בואו נתבשם. הפעם בחרתי את הבושם הראשון של ניקול ריצ'י שמעלה באמצעות המוצר נוטף השיק, את זיכרונות ילדותה. ריצ'י היא ניו-יורקרית, אייקון אופנתי, מנהלת קריאטיב וכוכבת טלוויזיה. היא  טוענת שהבושם מזכיר לה את הניחוח המיוחד של אימא שלה – שילוב של שמנים אקזוטיים ותחליבים ריחניים. תו עליון- פטל שחור ותפוז, תו ליבה- ענבר וזר שושנים, חבצלת ופפירוס, תו בסיס- קשמיר חושני ואלגום. הניחוח מתיישב לריחות עוטפים של פאצ'ולי וונילה.50 מ"ל במחיר השקה : 249 שקלים

Nicole Richie תכולה 50 מל מחיר מבצע 249שח עד סוף אפריל צילום יחצ חול מאושר לשימוש

התגובות סגורות.