רהיטים, בגדים ומה שביניהם


לאוהבות העיצוב יש סיבה למסיבה. מעצב הרהיטים יפרח בן צבי מארח בסטודיו שלו את מיכל מרטין המיבאת בגדים מספרד וברצלונה לערב שכולו חוויה אופנתית מלאת סטייל ושיק, עבור קהל הנשים הדתי- מסורתי. מה יהיה שם ? כל מה שאנחנו צריכות (וברור לכן שבע"ה אני אהיה שם !) – בגדים יפיפיים (אני קליאנטית מסורה של מיכל מרטין), חברה טובה, רהיטים יפיפיים- ואני יודעת מה שאני אומרת כי מכירה כבר שנים את היצירות המדהימות שיפרח בן צבי מוציא תחת ידיו המוכשרות, מוסיקה, כיבוד משובח (ממונה עליו השפית מורן פינטו מאניני טעם אז הבנתן כבר ששווה),מאפרת העל שרי יהל תתאים עבורנו במיוחד את האיפור לאאוטפיט בהתאמה לטרנדים של חורף 2014 ובקיצור- אירוע נוצץ!

IMG_9663

לאילו אירועים מתאימים הבגדים שמיבאת מרטין? האמת היא שלכל הזדמנות. מהבגדים שתלבשו למכולת ועד לשמלה שתרצו ללבוש בחתונה של החברה הטובה.  הפריטים  משלבים בין צניעות, גזרות מחמיאות ואופנה עדכנית. קולקציית השמלות לסתיו- חורף 2014, כוללת פרט לפריטים קלאסיים גם ניחוחות של טרנדים עכשוויים: ניתן למצוא שמלות עם הדפסים עשירים, צבעוניות חייתית וחמה, שילובים של עור, בדי שיפון נשפכים וחצאיות אלגנטיות.

IMG_9722

IMG_9823

עוד למכירה:  מותג התכשיטים "Saga", מבית המעצבת שגית רביבו, פריטים המעוצבים בהשראת מסעותיה בעולם ומשולבים בפנינים, אבני סברובסקי ומתכות יקרות.  עוד תשתתף באירוע, מעצבת התכשיטים שלי דהרי עם פיסים ייחודיים, שיכללו שרשראות אוברסייז מרשימות, פריטים מקולקציית ה"בייסיק" ועוד.

IMG_9987

 המבקרות במקום ייהנו מעד 50% הנחה עבור פריטים מקולקציות קודמות ו- 15% הנחה מיוחדת וחד פעמית על הרהיטים בסטודיו של יפרח בן צבי.  מחירים: שמלות: 300-450 ש"ח, תכשיטים ואקססוריז : 580- 50 ש"ח

ואגב- הדוגמניות שאתן רואות בתמונות הן החברות של מרטין שבימים כתיקונם אינן עוסקות בתחום ונרתמו לצורך הצילומים.

צילום: אורלי לנדאו

איפור ושיער- רותי ברג

סטיילינג- עדי בורג שגם מלווה את הערב בשירותי סטיילינג אישיים

אירוע FASHION AND DESIGN: יום חמישי 14/11 בסטודיו יפרח בן צבי,

רחוב הפרחים 52 רמת השרון, בין השעות 18:00-22:00

פוסטים קשורים

תגובה אחת

  1. נשמע טוב. תודה על המידע

    טלילה