תמיד בתנועה

כמי שגדלה וחונכה בבני עקיבא (תופתעו לשמוע שהייתי אפילו חניכה ומדריכה 'שרופה'?) הקמפיין החדש של בני עקיבא העלה בי חיוך: מי היה מאמין אז, לפני כל כך הרבה שנים (אשכרא יצאתי ישישה בפוסט הזה) שיום אחד ישקיעו כל כך בהפקת פרסום בכל המדיות כדי לשווק את התנועה הגדולה בישראל. אבל הנה זה קרה וגם בבני עקיבא החליטו לא להתפשר ולקחו את המאפרת והסטייליסטית שרי יהל, כדי לבצע זאת באופן מושלם. וזוהי הזדמנות לפרגן בגדול למי שבעיני היא אחת המאפרות המובילות, בפרט במגזר הדתי, ומי שאחראית על הפקות ענק, מהחלוצות בתחום.

 

unnamed (2) (1)

 

 

 איפור וסטיילינג:  שרי יהל,  שיער : ריקי הדס,  צילום : מכאל שיף

מהו הסוד של שרי? מעבר לזה שאני טוענת שהיא יכולה להיות הדוגמנית הכי יפה של עצמה…היא שואפת  למושלמות בכל תחום ותחום שבו היא נוגעת ולכן לא רק שהיא מקפידה על פרטים קטנים כגדולים- היא גם בוחרת לעצמה צוותים מקצועיים לכל הפקה והפקה. "הסטיילינג בפרסום זהו תחום שהגעתי אליו לאחר שעבדתי שנים במשרד פרסום גל BSD (לימים, גל אורן BSD.) בתפקידי כתקציבאית של קוקה קולה סלקום ועוד גילינו כי הסטיילינג חסר במגזר הדתי וכך הפכתי לסטייליסטית הראשונה והיחידה במגזר שעושה סטיילינג לפרסום". שנים ששרי מאפרת כלות ומשפחות ביום המרגש בחייהן ולא אשכח לעולם איך היא ישבה ולימדה אותי איך לבכות כך שהאיפור לא יימרח, אחרי שאיפרה אותי לקראת חתונתה של האחיינית הראשונה שלי. אבל כמובן ששרי לא איכזבה ולמרות דמעות ההתרגשות הרבות, האיפור נשאר עמיד, כמו ששרי מבטיחה באחד מכללי היסוד שלה.

במשך השנים היא פיתחה  לעצמה טכניקה שגורמת לאיפור להיראות דק וקליל אך לא פוגעת בעמידותו.

 לפני מספר חודשים, היא פתחה את סוכנות המאפרות שלה, כדי לתת ענה למאפרות שרוצות להגיע למספר גדול יותר של לקוחות וללקוחות שרוצות לקבל את העבודה הטובה ביותר במחיר המתאים להן.

קבלו גם תמונה של שרי

image (1)

צילום : איציק קנטי

הכלה- מרים ליבוביץ.
איפור: שרי יהל
צילום: tal chikurel
image

ואל תשכחו להיכנס, שלא לומר להישאב לאתר שלה..

איפור: שרי יהל

שיער: נועה קירשברג

צילום: איציק קנטי

 

פוסטים קשורים

3 תגובות

  1. אני יכולה רק להוסיף ולשבח, על עבודתה המקצועית של שרי,
    לסטייליסטית למגזר הדתי יצא לי לעבוד עם שרי , ונהנית מכול רגע, אכן אחראית, מקצועית , וחברה , מפרגנת , ואני יכולה להוסיף וזה ביננו גם בעלת חסד , כול הכבוד שרי עלי והצליחי , בגדול היופי החיצוני של שרי זה רק חלק מהפנים
    העוצמתי, יפה אמיתית

    ורד כהן ברזילי
    • מקסימה, ורד, המחמאה לשרי כפולה ומכופלת כשמדובר באשת מקצוע כמוך

      מירי בן-דוד ליוי
  2. אכן מסכימה לכל מילה. אישה מדהימה יפיפיה ועוצמתית
    מעבר לאישיות הכובשת – מקצועית ופרפקציוניסטית. התוצאות מעידות..

    דינה ברויאר