פינוקים לקטנטנים

השבוע, פרצו לשוק כמה מוצרים חביבים וגם יעילים בתחום הלייף סטייל והטיפוח שאני שמחה לאמץ עבור ילדיי, כי נכון שאנחנו לא מטיפים ומחנכים למותגים, אבל בקטנה- מותר להנות ממוצרי טיפוח וחן מבית היוצר של הלו קיטי ודיסני, כי זה לא רק הפינוק שלהם- זה גם הפינוק שלי…

אז נתחיל מהשעון- תמורת 25 שקלים בלבד, אפשר היום לרכוש מתנה שכל ילדה תשמח לקבל: שעון יד דיגיטלי לילדים מסדרת "הלו קיטי" ,  עם מסך ברור ופשוט לקריאה, עיצוב מודרני וחמוד של המותג האהוב, רצועה רכה ורחבה נוחה לענידה עצמאית של הילדה וכל זה מבית חברת 'טיים קונספט', יבואנית מותגי השעונים גלרי, FOX, גאנט וסופרדריי .השעונים מגיעים במגוון עיצובים ושילובי צבעי ורוד לבחירה. ניתן להשיג בחנויות פוקס, הפנינג וכפר השעשועים.

80194-2 80194-3 (1)

 

ועוד בגיזרת הקיטי, כי באמת אין עליה: חברת התרופות "כצט" (CTS) מרחיבה את סדרת משחות השיניים הממותגות "סופרמן", "ברבי" ו-"הלו קיטי קטנטנים" (לגילאי 2-6) ומשיקה את משחת השיניים "הלו קיטי ג'וניור", משחה לניקוי עדין, אשר פותחה במיוחד לילדים בוגרים בגילאי 6 ומעלה עם שיני קבע. אז כדאי "לגמול" את הילדים ממשחות השיניים המתוקות ולעבור בהדרגה למשפחה האולטימטיבית- מדובר במשחה בטעם מנטה מעודן ללא סוכר, המכילה אחוז פלואוריד המותאם לגיל הצעיר ומונעת עששת. מרקם הג'ל מסייע לניקוי יעיל מבלי לפגוע בציפוי השן.

הלו קיטי גוניור. מחיר 14.50 שח. צילום אפרת אשל (1)

"הלו קיטי ג'וניור" – מחיר מומלץ לצרכן 14.50 ₪ / 50 מ"ל. ניתן להשיג באריזה צבעונית וממותגת "הלו קיטי" בבתי המרקחת וברשתות הפארם, ברשתות המזון והחנויות המובחרות.

 ונעבור למוצרי הטיפוח מעולם הדיסני כי אין כמו ילד מטופח וריחני שיצא הרגע מהאמבטיה 🙂 האייקונים המוכרים ביותר מעולם האנימציה, חוזרים למקורות בעיצוב מחודש לסדרת מוצרי טואלטיקה המותאמת לבנים ובנות כאחד היישר מאולפני דיסני. מדובר במוצרים שמתאימים לגילאי 4 ומעלה (כן, גילאי התינוקות כבר די מזמן מאחורי ואני מתנחמת בריחות ילדות יעודיים ולא פחות מפנקים). דמות האנימציה הבדיונית המפורסמת ביותר "מיקי מאוס" שהומצאה על ידי וולט דיסני, מזוהה כאייקון סרטי האנימציה האהובים לילדים ומבוגרים וגם אני מתעקשת שזו תמשיך להיות עובדה מוגמרת.

מוצרי הטואלטיקה של מיקי מאוס מתאימים לבנים ובנות כאחד:  שמפו, ג'ל רחצה לכל המשפחה.

לסדרת הטואלטיקה של דיסני, הצטרפו הנסיכות הקסומות בל, אריאל בת הים הקטנה סינדרלה והיפיפה הנרדמת המוצרים פותחו מתוך החזון לחנך את הילדים להרגלי ניקיון והיגיינה.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪

 המוצרים משווקים על ידי "גורי" ברשתות הפארם : ברשת סופר פארם ,ניו פארם וברשתות המזון השונות ברחבי הארץ.

fishbain-2_03650fishbain-2_03653תמונהמיקי

 

שבוע טוב, ואל תשכחו להתפנק בדברים הקטנים של החיים….אוהבת, מירי

התגובות סגורות.