בני ברק הצבעונית

אחד הדברים היותר מפתיעים ואחד הגילויים האופנתיים היותר בולטים בבני ברק היא החנות "מידות טובות" שנמצאת על קו התפר שבין איזור קניות חרדי מובהק במגדלי השקל לבין ציר הרחוב החילוני ז'בוטינסקי.

אני לא בטוחה שאחדש לכולכם כאן, כי מי שאוהב חולצות ובכלל בגדים ממותגים כבר הגיע לשם אחרי חיפוש פריטים במחירים סבירים והגיוניים, ובכל זאת, לאחר שקבלתי כל כך הרבה בקשות להתייחס בבלוג גם לבגדי גברים, חשבתי שהפתיחה הכי טובה תהיה עם מעשה יזמות שאהבתי, חובבת יוזמות שכמותי.

את חנות אופנת הגברים "מידות טובות", הקימו לפני 13 שנה שני  אנשי העסקים – אברי קציר ודניאל דוידוביץ', שחשבו שגם לישראלים מגיע לרכוש את מיטב מותגי האופנה הבינלאומיים המובילים במחיר סביר. ולא, לא דווקא בתל אביב. כן, זה בהחלט מרשים לשמוע את סיפורו של אברי שהסתובב ברחובות בלגיה בימים בהן היה בשיאה של שליחות בני עקיבא והגה את הרעיון.

ואחרי שנגענו מעט ביזמות העסקית, נעבור לתכלס- מה בחנות? אז ככה- פרטי לבוש והנעלה מבית המותגים הידועים והמוכרים ביותר בעולם, בהם: Diesel, Gant, נאוטיקה, נייק, פומה, טומי הילפיגר, רוקפורט ועוד. כולם מהקולקציות החדישות ביותר ובמחירים הנמוכים בכ-30% ממחירי השוק המוכרים לצרכן הישראלי. זאת ועוד, בכניסתו לחנות ימצא הגבר הישראלי את כל מבוקשו, החל מלבוש אלגנט הכולל חליפות ופריטים מחויטים וכלה בבגדי קז'ואל, ג'ינסים, חולצות טריקו, פוטרים, בגדי ספורט והלבשה תחתונה.

צילומים: יח"צ

צילומים: יח"צ

 מעבר לכך ש"מידות טובות" מספקת לכל גבר את מבוקשו (וגם נעלי נשים ונוער של "פומה"!) היא גם הזכיינית, המפיצה והמשווקת של מותגי פומה ונייק למגזר הדתי, לכ 150 חנויות ברחבי הארץ.

"מידות טובות", רחוב הירדן 30, בני ברק. 057-9425344

הנה עוד פרטים באתר שלהם. ונשים יקרות, אם אתן מתלבטות היכן למצוא מתנת יום הולדת לבן הזוג- זה המקום. כמו חנות ממתקים לגברים אלגנטיים.

בגדי גברים ממותגים, מידות טובות, יחצ

חולצת פולו של נאוטיקה, 180 ש"ח במקום 300 ש"ח

חולצת פולו של נאוטיקה, 180 ש"ח במקום 300 ש"ח

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.