הפתעות במושב. מעצבים ישראלים מתאימים את עצמם לדתיות

אם יש משהו שאני באמת אוהבת לעודד זה ייצור ישראלי ורכישות תוך-ארציות. תשימו לב שגם כשאני כותבת על אופנה מחו"ל אני תמיד מדגישה שזו רק השראה ואפשר גם למצוא אצלנו….אז הנה משהו שחימם לי את הלב: במושב מבוא ביתר, נפתח סטודיו קסום ועכשווי של בגדי מעצבים ישראליים המותאם לאישה הדתית. מה הסיפור? הסטייליסטית סופי רוזנבאום, עולה חדשה ותיקה מצרפת, חשבה שצריך שמישהו ירים את הכפפה ויפתח סטודיו שמציג בגדי מעצבים ישראליים המשרת את קהל הנשים במגזר הדתי. חשבה ועשתה. הרעיון לפתיחת  הסטודיו הגיע מרצון לפתוח מרכז אינטימי בו יוכלו הנשים הדתיות להיפגש עם אופנת מעצבים מקומיים ולקבל ייעוץ סטיילינג בלי לכתת רגליים בין בוטיקים רחוקים.

IMG_5758_Sophie_Yael_Ilan_s IMG_5817_Sophie_Yael_Ilan_s

סופי, תושבת מבוא ביתר, היא סטייליסטית שעברה בעצמה תהליך של חיפוש והיכרות עם מה שיש למעצבים ישראליים להציע לאישה הדתית. היה לה חשוב לדעת מהם הגבולות של האישה הדתית בנוגע לאופנה וביגוד והאם אפשר להרחיב את האופציות לאישה שמחפשת יותר מגוון ויותר יצירתיות.

מהר מאד היא גילתה (והופתעה יש לומר) שגם לחילוניים יש מה להציע לדתיים.  כאן נפתחה דלת רחבה לעשייה שמזינה אחת את השניה. "ככל שהדרישה תגבר כך יותר מעצבים ישראליים יפעלו ויתכוננו  למען האישה הדתית, השוק יתרחב, ושני הצדדים ירויחו. במסגרת סדנאות הסטיילינג שאני עורכת הבנתי שיש צורך עצום בקרב הקהל הדתי להכיר את עולם האופנה הישראלי העכשווי ומה יש לו להציע לאישה הדתייה.  קהל הנשים הזה רווי באירועים, בעל אוריינטציה אופנתית ולמעט אופנת קניונים מהירה אין לו אלטרנטיבה אמיתית."

IMG_5849_Sophie_Yael_Ilan_s

הסטודיו ,חלל שמשתרע על פני  100 מטר , מוקדש ל"מפגשי אופנה": הרצאות סטיילינג, מפגשי קפה ושמלה, ובעיקר מדידות אין סופיות. החלל משדר מראה אירופאי קלאסי, סלון מרווח בצבעים בהירים, שנדליריים יורדים מהתקרה וגינה מקסימה. כיאה לבוטיק אמיתי ששם הזמן עוצר מלכת ומאפשר להרגיש אתנחתא ממרוץ החיים.

ביקורים בסטודיו וסדנאות סטיילינג בתאום מראש:

סופי רוזנבאום  054-3367740

שווה ביקור!

נתראה בע"ה אחרי החג. הבלוג יוצא לחופשה קצרצרה ובינתיים חג שמח וכשר לכולם!!!! אתגעגע…..שלכם, מירי

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.