צ'פצ'ולה- הדמות שמאחורי המותג

את מותג המטפחות שלה כל בחורה דתית החובשת כיסוי ראש מכירה, בעיקר אם היא אוהבת ללכת לירידים. אבל לא כולן מכירות את הבחורה החייכנית ומלאת החן שמאחוריו. אז הנה הזדמנות: הכירו את רעות שיוביץ. רעות החליטה לקחת את המטפחת ולתת מענה אופנתי במגוון דגמים ושלל דוגמאות לנשות המגזר הדתי.

אז איך הכל התחיל?

"כשהייתי בשירות הלאומי,  נרשמתי ללימודי תפירה ב'מכון יעל' וזכיתי להכיר את היתרונות הגלומים בעבודה על מכונת תפירה לצד עבודת יד.השלב הבא לקראת מימוש היכולות האישיות שלי, בא לביטוי בשלוש שנות לימוד אינטנסיביות במכללה לאופנה 'מכללת מרים'. לפני חמש שנים, כשהעיר תל אביב חגגה מאה שנים להיווסדה, תלמידי השנה השלישית במכללה הצטרפו להצגת פרויקט הגמר במסגרת החגיגות. מתוך תולדות העיר שנפרשו לפנינו, בחרתי בשכונת נווה צדק כמקור השראה לתוצרים שאכין ואציג באירוע המסכם. הכנתי שתי ערכות ביגוד בהשראת ימיה הראשונים של השכונה. לערכות הללו הוספתי אביזרי קישוט תואמים לשיער. במהלך העבודה התוודעתי אל המורכבות הייחודית וההנאה הגלומה בעיצוב פריטי קישוט משלימים לבגד. לאחר שקיבלתי שפע של מחמאות על עבודתי המקורית המוקפדת וסיימתי את לימודי בהצלחה, החל החלום הפרטי שלי להיות מעצבת אופנה להתממש.
במהלך פרויקט הגמר של לימודי התחלתי לחפש עבודה בתחום האופנה ואכן מצאתי אצל מעצבת אופנה".

מה היה הכיסוי הראשון שהכנת?

"באותה תקופה, חברה טובה שלי נישאה וביקשה ממני לעצב לה כיסוי ראש בגזרה מיוחדת. השאר היסטוריה…."

קשה להיות עצמאית…לא?

"אכן השאלה שהעסיקה אותי באותם ימים הייתה: האם לתת שירותים כשכירה או להיות מעצבת עצמאית? את התשובה הנכונה קיבלתי מבורא עולם. החלטתי לייסד עסק עצמאי ולפתח את תחום מטפחות הראש השבלוני ולהפוך את מטפחת הראש המסורתית לכיסוי ראש מעוצב בדוגמאות שונות ובדגמים ייחודיים עבור נשים דתיות. כך הבשיל במוחי גם השם 'צ'פצ'ולה' שעורר בי ניחוחות של יידישקייט, מסורת ביתית, מתן כבוד למנהגים שחונכתי עליהם, נוסטלגיה רוחנית וגעגועים לסבתי האהובה. צ'פצ'ולה מילאה את עולמי ביצירתיות ובהתלהבות. הקדשתי את כל עיתותי לתפירת דגמים ראשוניים של כיסויי ראש מעוצבים בגזרה ייחודית, ובלבי פעמה תקווה להציגם בבוא היום בפני נשים מהמגזר הדתי ולבעלות עניין בתחום האופנה לנשים דתיות".

אז איפה עומד היום העסק שלך?

"לאחר חמש שנים מהקמת העסק, אפשר לומר שתקענו יתד בנוף העיצוב המקומי והפכנו למותג מבוקש. הביקוש הגדול הביא להרחבת המפעל הביתי וכיום מועסקות בו שתי עובדות. לפני למעלה משנתיים פתחתי את הסטודיו בגבול רמת גן בני ברק. הסטודיו משמש מקום להכנת כיסויי הראש ולעיצובם המעוצבים שלי ואפשר להיפגש איתי בסטודיו לצורך הזמנות מיוחדות או לבוא ולהתרשם מהקולקציות המגוונות".

קו המוצרים הבסיסי של צ'פצ'ולה עשוי ממספר דגמים:גזרה המגיעה בשלושה רחבים – צר, בינוני ורחב,
בנדנות לכיסוי ראש מלא וסרטים לפאה בהזמנה אישית.
בעונת החורף מתווספים ה"ברטים" המעוצבים. הדגמים עשויים מבדים איכותיים עם חוטי לייקרה גמישים ובטנה רכה, כאשר הגימורים מוקפדים במיוחד.
קו המוצרים המיועד ליומיום מתעדכן בדגמים חדשים והכול מחומרים משובחים, כמו תחרה צרפתית בייבוא אישי, בדי לבד ושיפון רכים, תחרות סולטיס נבחרות, אריגי קרושה ובדי טול. על כל אלה אני מוסיפה קישוטים בטוב טעם, כמו פרחי בד מיוחדים בגדלים שונים ופפיונים.
בקולקציית ה- Premium האלגנטית המיועדת לשעות הערב ולאירועים אני משלבת אבנים איכותיות, כמו אבני סברובסקי ויוצרת דגש יוקרתי מיוחד. 
ועתה כשהחזון האישי שלי – לחדש ולפנק את נשות המגזר הדתי במראה חדש ועדכני, עשיר ומעורר עניין – התגשם ופירותיו מופצים במחיר שווה לכל נפש ברחבי הארץ".

בימים אלו, רעות עובדת על תחזוק דף הפייסבוק העסקי שלה ועל חנות און ליין שעתידה להתפרסם בקרוב מאוד, כך שכדאי לעקוב .

ובינתיים….איפה אפשר למצוא את צ'פצ'ולה? רעות מציגה ומוכרת בסטודיו שלה בתיאום מראש, באירועי מכירה בקניונים בעיקר בקניון מודיעין. רעות גם משתתפת באירועי מכירה בבתים פרטיים ונותנת מענה להזמנות על-פי דרישה ובהתאמה לפריטי הלבוש של הלקוחה.

לבירורים- 0545986828

01 (14) 01 (22) 01 (32)

מתוך קולקציית אביב 2014 – Urban Style

צילום: מילכי אורטנר

סטילינג: עדי בורג

איפור ושיער: שירה בן שמואל

דוגמנית: קארין נקש לסוכנות Pmamodels

 

התגובות סגורות.