תקוות של סתו

בחוץ, 34 מעלות והדבר שאני הכי רוצה עכשיו זה שיגיע כבר החורף. בקולקציית הסתיו – חורף 2014-2015 , רשת קסטרו מביאה איתה בשורות של סתו ושוב מנחמת את שומרות הצניעות בכמה לוקים ששווה לחכות להם. אלא אם כן הנגיעה האוריינטלית לא מדברת אליכם. אבל כדאי להתרגל. כי מדובר בטרנד שילווה אותנו לפחות בתקופה הקרובה.

"בכל שנה מעצבינו יוצאים למסע של השראה בארץ בעולם, ממקומות אקזוטיים ויצירתיים מחד גיסא, מנהלים דיאלוג פורה ומעורר השראה עם הלקוחות שלנו מאידך גיסא" אומרת אתי רוטר, מנכ"ל הרשת "סגנון החיים, ההתלבשות האהובה ליציאה או לעבודה, הפריטים שתבחרו לפגישה או לבילוי, הצבעים האהובים עליכם, הגזרות שבהן אתם מרגישים נפלא – ובעיקר, מה גורם לכם להרגיש הכי טוב, הכי נוח, הכי אופנתי והכי עדכני – בכל הזדמנות, גם כשאף אחד לא רואה וגם באירועים חשובים, כל אלו מהווים אבני יסוד בבניית הקולקציות ובעיצוב הדגמים כל עונה מחדש בשפה העיצובית הייחודית לבית האופנה שלנו".

כאמור, המעצבים של הרשת, בחרו ליצור מראה אתני, אוריינטלי ובוהמייני עם מגע מודרני וגם ספורטיבי. הגזרות מבוססות על גזרות עתיקות ובסיסיות כגון מלבנים וריבועים, אך הופכות עדכניות ונכונות בהקשר האופנתי, בשילובים המעניקים להן תחכום ועידון. לפריטים רבים בקולקציה טאץ׳ ספורטיבי והם מיועדים לתנועה, נוחות וחופש, כשעבודות היד השונות בהם, והטקסטיל שבהם מעניקים להם ניחוח אוריינטלי, שילוב היוצר מראה חדש.

קולקציית הנשים מבוססת על צבעי קרמל, זית, וחרדל בשילוב דפוסים במראה שנע בין האוריינטלי למראה קליידוסקופ והויטראז׳.

ובשורה טובה למי שאוהבת לרכוש ברשת: הקולקציה תוצג כבר מחר לא רק בחנות הדגל קסטרו תל אביב ובחנות ברמת אביב, באתר קסטרו תימכר קולקציית המסלול באמצעות טכנולוגיה חדשה, ידידותית וקלה, המאפשרת צפייה וקנייה מהירה של כל פריט, תוך כדי הצפייה בווידאו התצוגה. לקונים מוצע גם משלוח חינם לכל רחבי הארץ בקניה מעל 299 ₪.

קבלו טעימה מהתצוגה הכי מתוקשרת ומסקרנת של השנה שהתקיימה הבוקר:

קסטרו תצוגה סתיו חורף 2014-15 צילום אבי ולדמן_014 קסטרו תצוגה סתיו חורף 2014-15 צילום אבי ולדמן_018_1 קסטרו תצוגה סתיו חורף 2014-15 צילום אבי ולדמן_026 קסטרו תצוגה סתיו חורף 2014-15 צילום אבי ולדמן_035_1 קסטרו תצוגה סתיו חורף 2014-15 צילום אבי ולדמן_046 קסטרו תצוגה סתיו חורף 2014-15 צילום אבי ולדמן_058 קסטרו תצוגה סתיו חורף 2014-15 צילום אבי ולדמן_074_1צילומים: אבי ולדמן

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.