חלום עם מלמלה

אתן כבר יודעות שאני אוהבת לשמוע על אנשים שמגשימים לעצמם את החלום. ככל שהחלום נוצר או נולד יותר מוקדם כך אפקט ההתלהבות אצלי גדל.

אז הנה סיפורה של יעל גלעד מירושלים: המפגש הראשון שלה עם עולם האופנה היה בגיל 12 כשאמה שלחה אותה לחוג תפירה. כבר אז, הבינה שהנושא קוסם לה: הבדים, ההדפסים, הסגנונות, הצבעים והשינויים התכופים משכו אותה.

בשנים האחרונות, משהפכה למעצבת שמלות, חלום הילדות קיבל משמעות חדשה "למעשה, הדבר היחיד שלא השתנה מאז ועד היום זה החיבה לסגנון הלבוש במאה ה-19 והוא משמש כמוטיב מרכזי בהרבה מהעיצובים שלי. בעיני, סגנון קלאסי ומוקפד תוך התמקדות בכל חלק בנפרד כאילו הוא המרכיב החשוב ביותר בבגד".במשך השנים, גלעד עבדה במספר מקומות כתופרת ולמדה סגנונות תפירה ישנים וחדשים "מה שתרם לי הרבה ביכולת לבנות ולהפוך כל רעיון לבגד מוגמר. בשלב מסיום רציתי יותר והתחלתי ללמוד עיצוב אופנה. את לימודי העיקריים עשיתי במדרשה לאופנה, ולמדתי המון בעבודה תחת מעצבים מתחילים בירושלים.בתור בחורה שבאה מבית דתי היה תמיד חסר לי הלבוש הצנוע עם השיק. תמיד זה היה להוסיף חולצת בסיס מתחת או תוספות לבגדים בכדי שהיפה שיש בחנויות יהיה גם צנוע.התלבטתי אם ללכת לכיוון הביגוד היומיומי או תחום הכלות שבשניהם חסר השילוב בין הצנוע ליפה".

ההחלטה הוכרעה כאשר נישאה "כשחיפשתי שמלת כלה, הבנתי כי סלוני הכלות לא מבינים את ה'ראש הדתי'. בשבילם צנוע זה פשוט מכוסה, ומצאתי את עצמי מתקשה להסביר למעצבת הסלון מה אני רוצה. לכן בסופו של דבר בחרתי בתחום זה כי הסיפוק לראות כלה שמחה מהעבודה הרבה שהושקעה בה הוא הגבוה ביותר".

הסלון של יעל גלעד , נמצא בישוב כוכב יעקב שבמטה בנימין מזה שנתיים."החלק הקשה בתחום הכלות הוא שהעיצוב מוגבל כי הוא צריך להיות מקביל תמיד לרצונותיה וחלומותיה של הכלה ולכן אני עוסקת גם בעיצוב שמלות ערב בעיצוב אישי שלי ולפי דרישת לקוחות".

קבלו טעימות מהפקת אופנה של יעל גלעד:

צלם:Refael Siboni

איפור: רבקה ברנוי astee eliav

שיער: Chedvi Biton

IMG_2129 IMG_2198 IMG_2235 IMG_7547

10 תגובות

  1. אנשים שמגשימים חלום זה תמיד מרגש. שמלות מדהימות

    תמר
  2. שמלות מדהימות
    תמיד נחמד לשמוע על חלומות שמתגשמים

    יהודית
  3. יא אלללה איזה דומנית !!

    שילת
  4. שמלות יפהפיות! סגנון מקסים. הצלחה רבה בהמשך

    נעה
  5. מהמם !!!

    מרים
  6. מדהים ממש!! כל הכבוד!

    אני
  7. נעה הדוגמנית הכי יפה בארץ ! ♥♥ והשמלות מהממות גם 🙂

    תפארת
  8. "לפעמים חלומות מתגשמים". כמו שאמרה הכותבת, תמיד מרגש לשמוע סיפור של אדם שהצליח להגשים את חלומו, את ייעודו. לא כולם זוכים לתענוג שכזה. סיפור מדהים של נחישות, רצון והרגשת שליחות.
    השמלות באמת יפות וקלאסיות ועם הכל גם צנועות. הן לא מרגישות כפויות או מעיקות- הן השילוב המושלם של היפה והצנוע; המקסים והעדין.
    הסיפור צריך לקבל פרסום גדול יותר, גם כדי שהציבור הדתי יהיה מודע לכך שישנה מעצבת אופנה ראויה שמתאימה את האופנע לדת וגם כדי להראות לכל מי שמפחד או לא בטוח בעצמו שכח הרצון חזק ואכן חלומות יכולים וצריכים להתגשם.

    דניאל הרמן
  9. ללא ספק אפשר לשלב את השיק עם הצנוע, והשמלות האלה מוכיחות את זה היטב. לא אבדה התקווה!

    יואל
  10. אשמח להצטרף לקבוצה בירושלים. מה עלי לעשות?

    נירה קרמר