לדרום באהבה

תקופת הירידים בעיצומה ורציתי ליידע אתכן בקיומו של יריד נוסף, הזדמנות לחוויית קניות שיש בה גם תרומה והמון הנאה. אבל קודם כל תודה רבה לאלפי הנשים שהגיעו ליריד "החצאית" אתמול. בע"ה היה פשוט חלום והרבה הרבה בזכותכן!

ולענייננו: פסטיבל הכפר! שלושה ימים של מוזיקה טובה, שפע דוכנים, טעימות יין, שוק איכרים והכול על טהרת העסקים בדרום.

 לראשונה בדרום וביוזמה מקומית, הוחלט לקיים פסטיבל למען תושבי הדרום ובעלי העסקים שנפגעו בעקבות הלחימה בדרום. היוזמה הברוכה היא של אביקם זינגר, בעל חברה המתמחה בשיווק ואריזה של פיצוחים ופירות יבשים הממוקמת בקרית גת.

זינגר החליט לנסות לסייע ולו במעט לבעלי העסקים שנפגעו במלחמה האחרונה ולהפיק ללא תשלום פסטיבל ססגוני שיציע שפע של דוכנים, החל מגבינות בוטיק, דבש, שמן זית, יינות, גאג'דטים למטבח ועוד וכולם מהדרום. "העסק שלי הוא בין העסקים שנפגעו בדרום" הוא מספר "ההזמנות מהחברה צנחו ועובדיי גויסו למילואים. כאות הזדהות עם בעלי העסקים בדרום ומתוך רצון לעשות משהו שישמח את התושבים באזור לאחר התקופה המתוחה והקשה שכולם עברו, החלטתי להרים את הכפפה ולקיים את הפסטיבל"

 כאמור, לאורך כל שלושת ימי "פסטיבל הכפר" יתקיימו טעימות יין וגבינות בוטיק וביום שישי יערך שוק איכרים בשיתוף פעולה עם עמותת חקלאות חברתית ישירה. אל השוק, יגיעו חקלאים מהדרום עם שפע של פירות וירקות הישר מהשדה וללא פערי תיווך לצרכנים.

צפתיות- קרדיט

צילום: אירנה אבוטבול

פפרו רושה- מוס שוקולד וחטיפים

צילום: יח"צ

רימונים הישר מהחקלאי לצרכן - ללא פערי תיווך חקלאות ישירה באגוז הכפר

צילום: יח"צ

הפסטיבל יתקיים כשבוע לפני ראש השנה בין התאריכים .17-19.9 בימים רביעי, חמישי ושישי החל מהשעה 16:00-22:00 (רביעי וחמישי) ומ- 9:00-14:00 (יום שישי)

הכניסה חופשית.

הזמנה לפסטיבל הכפר

כל המוצרים שיהיו בפסטיבל הינם כשרים. חלקם בד"ץ (מי שיש לו בד"ץ יביא תעודת כשרות עמו) וחלקם- רבנות הראשית קרית גת, הרב הבלין.

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.