יפה בהריון

אולי פעם זה היה אחרת, לפחות במחוזותינו הדתיים, אבל בשנים אחרונות, יותר מתמיד, הריון מתחבר ליופי ויופי מתחבר להיריון וכשיש אופנת הריון איכותית- אז זו בכלל חגיגה. ושתקום ההריונית שלא חיכתה לרגע בה תוכל להוציא לאור את הסוד בדבר הציפייה לתינוק ולהחליף את הגרדרובה בבגדים מתאימים, נוחים ומהממים.

אז הנה המותג שכולן מכירות ושחייבות להכיר: אבישג ארבל! אבישג מציגה קולקצייה חדשה של סתו-חורף 2015 שיהיה מאד קשה להיפרד ממנה לאחר הלידה. "כאישה וכמעצבת שעלתה בכל הריון בממוצע 20 ק"ג מי כמוני מבינה לליבה של כל הריונית שגופה משתנה וגדל בטווח של מידה עד שלוש מידות מהקפיה טרום ההריון בתקופה כה קצרה" היא אומרת "כמה שנים אחרי ההריונות ובכל ביקור באחת מהחנויות שלנו אני מבינה מה החוסר שיש לבגדים נוחים ומחמיאים להריון לנשים במידות נדיבות שאינן רוצות ללבוש בגדים ייעודיים אלא את הקולקצייה הרגילה . העונה החלטתי לתת מענה לנשים הללו".

דנה גרוצקי לאבישג ארבל צילום יריב פיין (3)

 אבישג ארבל  (2)

למרות שאתן חושבות, ההיקפים בתמונה אינם מרוטשים. מה שנקרא- לא נגענו. בתמונה – דנה גרוצקי במידה 40 . הקולקציה מיוצרת ומשווקת במידות XSXXL ומותאמת טכנית לגוף המשתנה בהריון וראויה לציון הבחירה בקו סולידי ואופנתי שמיועד גם למגזר הדתי.

אז מה יש לנו?

Gold mine

 כסף , זהב , שמנת ולבן שחור מתכתי ואביזרים מוזהבים חלק מהטרנד לחורף . העונה באנסמבל של נשיות רכה ומראה גברי הקלאסי עם טוויסט .

Night shift  

 קצר או ארוך, צמוד או רפוי וכמובן נשי .

סתיו חורף 2015 שבפתחו עונת החתונות תופס אותנו מוכנות למשמרת לילה . שילובי תחרות עשירות , רשת ושיפון , גדילים ורוכסנים מוזהבים . שחור חלק או בטקסטורות מתאימות לכל מידה ולכל לובשת .

All about knitwear

בחורף הזה, יותר מתמיד, הסריגים הרכים והנשיים במראה מרוכך נכונים לכל הריונית . החל מהקרדיגן הגדול והעוטף או מפונצו' מרובע , בצבעי שחור, אבן ,אפור וכחול נייבי . הסריגים מתכתבים עם חטיבת  הג'ינסים  ועם קבוצת הבייסיק

 Sportswear

 אייטמים בהשראה ספורטיבית המותאמים ללבישה מבוקר עד ערב מוסיפים וויב קולי ודינמי לארונה של כל הריוניות . מאדום אש אל השחורים המשולבים בפסים אפורים ממסע אחורה בזמן  לשנות ה70, סוויטשריט  פליז גדול ומחמם וסגנון אורבני חורפי.

גם המנומר והנחשי בצבעי שחור אפור ובז' משולבים בשמלות , טייצים , חולצות ושמלות בהמשך לעונות הקודמות .

 Dress for success

 פריט חובה בכל מלתחה הריונית . ככל שהבטן גדלה כך השמלה נראית יותר טוב . לבוקר /לערב , למשרד ולסופשבוע רגוע . עם קרדיגן גדול או ז'קט מחויט , שלל גזרות מעטפה , גזרות A-line , בדפוסים מגוונים ובצבעוניות מגוונת .

 11 22 33 44 55

שמלת עיגולים של אבישג ארבל 269 שקל ועכשיו 229 שקל

רשימת החנויות :

בזל 38, ת"א, שדרות ממילא ירושלים , קניון שרונים – הוד השרון, רוטשילד 73, ראשל"צ , שדרות הנשיא 115, חיפה .

 עוד פרטים באתר של אבישג ארבל , בהחלט שווה לבקר, להתרשם ולהתחדש!

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.