חורפי עדין

קורה שאני מתבייתת על מותג מסוים. נו, מה לעשות שהוא כזה מוצלח?

שמלת צמר אדומה של קאלה 350 שקל (Custom)

רשת הבוטיקים "קאלה", מהאהובות עלי , מאלף ואחת סיבות, מציעה החורף הזה פריטים ייחודיים בשילובים שונים, ניואנסים והרבה סטייל. הפריטים, המתחלפים לאורך העונה בתדירות גבוהה בחנויות הרשת( ת"א, חיפה וירושלים) מופיעים גם בחנות המכוונת החדשה "קאלה אונליין", שהיא באמת חגיגה לחובבות הקנייה ברשת.

בקולקצייה הנוכחית, תמצאו פיטים מבדים ומרקמים עשירים עם השפעות משולבות של מספר סגנונות (בוהו- שיק, רומנטי ואף גברי).  לצד הבגדים מוצגת  קולקציית אביזרים מרשימה הכוללת: נעלי סירה שטוחות או על עקבים, מגפונים, צעיפים, מטריות, כובעי צמר ולבד, ליין של תיקי קלאצ' לערב ותיקים ליום יום, תכשיטים. כמו כן, יש בחירה טובה לחובבות הטוניקות אובר סייז , הפעם הן ממבדים חורפיים בסגנון אינדיאני- שבטי, הדפסי פרחים, סוודרים, ז'קטים  ואפודות עשויים מצמר ומלורקס , ז'קטים וחולצות פלאנל בהדפס משבצות, חצאיות צמר באורך ברך ובאורך מיני, טייצים מצמר, חולצות וסריגים המשלבים שיפון וצמר במראה של שתי שכבות, קרדיגנים וסריגים עם אפליקציות והדפסים בולטים, חולצות ערב מכופתרות במראה רומנטי, מעילי טרנץ' ומעילים גדולים בסגנון צבאי ומבדי ג'ינס משופשף, שמלות שיפון וצמר במראה שנות ה- 50 ,שמלות בגזרה משולבת ומעניינת של חצאית מחוברת לחולצה, שמלות מקסי מבדי פליסה, שמלות מחויטות ושמלות בגזרות A של שנות ה-70 , שילוב של פרנזים בחצאיות, ז'קטים ועליוניות. אה. ויש גם קולקציית וינטג' מקורית.

קאלה קמפיין חורף 2014-15 צילום גורן  (2) קאלה קמפיין חורף 2014-15 צילום גורן  (9) קאלה קמפיין חורף 2014-15 צילום גורן  (12) קאלה קמפיין חורף 2014-15 צילום גורן  (14)

המידות: 42- 36

טווח מחירים- חולצות/ סריגים: 79-250 ₪, שמלות: 549- 149 ₪, חצאיות צמר: 240-329 ₪

מעילים וז'קטים: 179-799 ₪,  , נעליים:  249-440 ועכשיו 25% הנחה על חלק גדול מהקולקציה

להשיג בסניפי קאלה- Cala

דיזנגוף 184, תל-אביב / שנקין 31, תל-אביב / קניון רמת אביב /קניון עזריאלי, תל- אביב

/ שדרות ממילא, ירושלים / גרנד קניון- חיפה

וכפי שסיפרתי גם בחנות האונליין   www.calafashion.co.il

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.