הכל נשאר במשפחה

אחרי שנים של עיסוקים בתחומים שונים לחלוטין, החליטו זהבה ואורית טאובר, אם ובתה, לפתוח בוטיק בפתח תקווה עם בגדים בייבוא אישי. קודם לכן עסקה זהבה במוזיקה, ובמשך 40 שנה עבדה כמורה וכמנצחת על כלי נשיפה. רק לקראת היציאה לפנסיה, החליטה לשנות כיוון ולעבור לתחום העסקי. בתה אורית, שחיידק האופנה היה טבוע בה מאז ומתמיד, החליטה להגשים את חלומה ובמקביל לעבודתה עם בני נוער בסיכון החלה ללמוד עיצוב אופנה בשנקר. אחרי תקופה ארוכה שבה היתה עובדת סוציאלית, היא מוצאת את עצמה בין בגדי ערב לבגדי קז'ואל, מייעצת ועוזרת ללקוחות למצוא את מבוקשן. השילוב בין הראש העסקי והאומץ של זהבה לצד האמנותי והאהבה לאופנה של אורית, עזר להם לפרוץ לתחום. כנשות המגזר הדתי הן נותנות מענה לשומרות הצניעות בטווח גילאים ומידות רחב – 50-36.

 66666 77777-1 77777-2

צילום: שחף מרגלית; הפקה וסטיילינג: עדי בורג; איפור: רבקה אהרון; שיער: רוחי אנג'ל; דוגמנית: אורן

לצד העיצובים הייחודיים והבלעדיים באוסף הבגדים שלהן, אפשר למצוא במקום בגדים בייבוא מאירופה עם דגש על כמות קטנה מכל דגם כדי לשמור על הייחודיות שלו. כעת הגיעה קולקציית החורף החדשה והמחממת, המתמקדת בשמלות בניחוח אירופאי.

"יש אצלנו משהו קלאסי ושונה ממה שרואים בכל מקום", אומרת אורית. "אנחנו מתאימות לכל אחת הופעה ייחודית משלה. הרבה פעמים אנחנו נפגשות עם נשים שמגיעות עם חשיבה מסוימת ומקובעת, ונהנות לראות את ההתרגשות שלהן מהתוצאה של ראש פתוח לצבעים ולגזרות. מעניין לראות כמה נשים נכנסות בהחלטיות שהן לעולם לא ילבשו שמלות ויוצאות עם אחת, שתיים ואפילו יותר".

מי שרוצה להציץ על הדגמים קודם מרחוק, יכולה לבקר בעמוד הפייסבוק של השתיים. היכנסו לכאן

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.