דברים טובים

היום אני רוצה לסקר כמה דברים טובים מהשבוע האחרון.

 1.

קודם כל, אי אפשר להתעלם מהאירוע של השבוע, תצוגת האופנה- אביב-קיץ 2015 של רנואר. ולתצוגה של רנואר- אני לובשת רנואר כמובן.

רנואר א מירי רנואר חצאתי קולקציית מסלול 299.90 שח צילום אלעד חיזקי  (Custom) רנואר קולקציית מסלול 249.90 שח צילום אלעד חיזקי  (Custom)

מכיון שהתצוגה, איך לומר,  לא מותאמת דווקא לקהל דתי,  לא אוכל לשתף בבלוג שלי בתמונות מהמסלול, אבל אני כן יכולה להבטיח שיהיה כאן שמח בקיץ עם רנואר- יהיו פריטים שחורים (הבנתם כבר שאני ממש אוהבת…) ויהיו גם צבעוניים וקיציים והנה- קיבלתם טעימה ממש קטנה ולפי מה שראיתי, גם לנו הדתיות יהיה מבחר נהדרץ שווה להתעדכן באתר של המותג ומותר להגיד שאפו על נתוני המכירה המרשימים עליהם הוא מדווח בימים אלה.

 2.

אני רוצה גם להכיר לכם אתר חדש שבו תמצאו את כל מה שטוב. מאחורי המקלדת, יושבת אשה מוכשרת ואהובה שכולם מכירים ומוקירים את הכתיבה המדויקת והחמה שלה- קוראים לה נעמי גולן והאתר שלה- כשמו כן הוא- הכל טוב. נעמי מתייחסת באתר לחידושים וטרנדים בתחומי אופנה, קוסמטיקה, ילדים, בריאות, בית, בילויים וטיולים. אז תגידו מזל טוב למלכה הבלתי מעורערת של הצרכנות הנכונה.

unnamed

 3.

היום הושק העיצוב החדש של בוטיק המעצבים סטייל IN  ,  מתחם האופנה שבדיזינגוף סנטר .

בהחלט כדאי לבוא ולמצוא משהו להתחדש בו וגם להינות מהעיצוב האורבני תל אביבי ומתוצרת הכחול לבן שהמתחם מתפאר בה.

קומה 1- בסמוך לסופר פארם.

השקת בוטיק המעצבים דיזינגוף סנטר .צילום פוטוליה.  (1)

 

 4.

אתן יודעים שיש לי חולשה לאיטליה. הוכחתי את זה לראשונה כשהתחתנתי עם איטלקי וברוך ה', מאז שאנחנו בארץ, אני מוכנה להינות רק מהבגדים והפריטים של המדינה נוטפת הטעם הזו וגם את זה אפשר למצוא בארץ. המותג ל'איטליה מתמחה בפרטי ביגוד, הנעלה ואקססוריז מבית מעצבי ומותגי- על מקומיים, מציגה שלל פריטים אופנתיים משולבים בפנזים לקראת הקיץ הקצת בוהו- שיקי שמחכה לנו. כשתראו את התיק הזה (הלא זול) של רוברטו קוואלי, תבינו שבוהו שיק יכול להיות מאד לא אופנת רחוב כמו שחושבים…

להשיג ב-ל'איטליה, ספיר 6, הרצליה פיתוח. 09-8334335

תיק נחש עם פרנזים של רוברטו קוואלי, 690 שח, להשיג בל'איטליה, צלם: רם ירון

תיק נחש עם פרנזים של רוברטו קוואלי, 690 שח, להשיג בל'איטליה, צלם: רם ירון

 5. 

את קולקט אתם כבר מכירים. סיפרתי עליהן (על מיכל וחלי) כבר כמה פעמים בהקשרים שונים ותמיד כיף לספר, כי הן פשיוניסטיות אמיתיות וגם חרוצות ואם רק נלמד קצת, לעשות קניות ברשת, אז נמצא שם אוצרות. הנה האתר וכדאי להתעדכן גם בפייסבוק שלהן – collect .

unnamed (1)

בלוג אופנה בגדים צנועים renuar 

בגד ים צנוע

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.