אירוע האופנה והמכירות "החצאית" ביום ראשון הקרוב

ושוב יש לנו תירוץ טוב לשופינג מטורף ומשובח : לקראת ראש השנה זה ממש must להתחדש וכשמדובר באירוע שכזה, את חייבת להראות נוכחות:

1. כי כולן תהיינה שם

2. כי הכניסה לא עולה כסף (וגם לא החניה!)

3. כי יש מבחר ענק במחירי יריד – אז לא תנצלי את זה?

4. כי יש לנו הזדמנות להיפגש סוף סוף!!!!

5. כי בחגים את רוצה להיראות ממש טוב!

6. כי כך זה היה נראה בשנה שעברה:

צילום: מילכי אורטנר

צילום: מילכי אורטנר

אז הנה כל הפרטים:

החצאית התשעה

ומה יהיה לנו? קבלו סקירה שהיא ממש טעימה קטנה מכל המציגים באירוע:

מיד בכניסה, תפגשי את הדוכן השווה של REVLON במחירים שלא תמצאי באף אחת מרשתות הפארם.

המותג- סיילה של הילה יאיר: את כל הבגדים הילה מעצבת בעצמה והם נתפרים בהודו ותאילנד, תוך הקפדה על איכות ומחירים שווים לכל כיס.  הסגנון מאד צבעוני ומרענן ובעיקר- צנוע. משהו קצת אחר.  המחירים בקולקציה החדשה נעים בין 149ש"ח-249 ש"ח ויש המון פריטים במבצע 60-90 ש"ח. *בדוכן יימכרו גם אקססוריז נלווים כמו צעיפים ותכשיטים להשלמת המראה.

סיילה 2

מכירות כבר את חגית רז- ד"ר מטפחת? חגית היא אלופה בסטיילינג בכיסויי ראש ומעבירה סדנאות לקשירת מטפחות וסרטים, היא עושה התאמה אישית לכל לקוחה לפי צבע מבנה פנים ועוד. הנה הזדמנות להכיר אותה אישית בדוכן הצבעוני והמטריף שלה

חגית רז 4

 

מי שיש לה בנות בגיל 11-14, מכירה את המצוקה במציאת בגדים מתאימים. מעצבת האופנה תמר מירסקי חשבה עליכן והמותג שלה "נערה" מציע שמלות ובגדים יפייפיים לגילאים הללו- לאירועים, שבתות וחגים.המותג "נערה" הוא ירושלמי והוא מציג גם קולקציית שמלות בת מצווה ודגמים מגוונים : ניתן למצוא בהם שמלות סינדרלה לצד שמלות בוגרות יותר וכן שמלות קלילות בקו קלאסי. הגזרות והבדים מביאים לידי ביטוי את החופש לבחור. כדאי לדעת- סטודיו נערה החדש  נמצא ברחוב בצלאל 7 , מתחם מעצבים בעיר, ירושלים.

נערה 2

אם יש לך סטייל ובוודאי שאם יש לך אירוע מיוחד כמו בר מצוה או חתונה של הבן, כדאי שתכירי את רונית עיצוב כובעים Ronit Hats Design- כובעים וקישוטי ראש, עיצוב בהתאמה אישית. מאחורי המותג עומדת רונית זלוטניק, מעצבת מוכרת בעיר רעננה והיא תציג ביריד קולקציה חדשה וחגיגית לקראת החגים: מבחר קשתות , כובעים, וקישוטי ראש חגיגיים. הנחות ומבצעים לכבוד היריד.

nov 0221 (1)1

 

רעות שיוביץ, צ'פצ'ולה – סטודיו לכיסויי ראש בעבודת יד. "צ'פצ'ולה היא מותג של כיסוי ראש אופנתי שיצרתי עבור נשות המגזר: חיפשתי ומצאתי את הדרך להפוך מטפחת ראש מסורתית לפריט שמשלב אופי עם יופי, פריט ייחודי בעל צביון איכותי וסגנון מודרני" . רעות מייצרת כיסויי ראש מבדים רכים ואיכותיים עם בטנה ובגימור מוקפד. היא משלבת חומרים, כמו תחרה צרפתית משובחת, בדי לבד ושיפון רכים, תחרות סולטיס נבחרות, אריגי קרושה ובדי טול ומוסיפה עליהם קישוטים בטוב טעם. הקישוטים כוללים פרחי בד מיוחדים בגדלים שונים ופפיונים. את כיסויי הראש.  הכיף הכי גדול: להתאים ולעצב לפי הטעם האישי כיסוי ראש לאירוע לפי פרטי הלבוש שלך.

צפצולה 4

 

את הילה יחימוביץ', ל-NEAT, הצגתי לא מזמן בבלוג שלי, כי המוצר שלה הוא בבחינת must לשומרות הצניעות: NEAT מתמחה בצווארונים ייחודיים לנשים. מדובר בגזרה פשוטה אך מנצחת של צווארונים הבנויים כוסט, כזה שניתן ללבוש מעל או מתחת לבגד – פתרון נהדר עבור פריטים חשופים ותוספת אופנתית ואלגנטית הנותנת מענה עבור נשים המחפשות מראה צנוע, חסוד ומכובד שהוא גם עדכני וטרנדי. מאחורי המותג עומדים בני הזוג הילה יחימוביץ' ועידו קדמון, שמעצבים ומייצרים את הצווארונים במתפרה תל אביבית ומתגאים בייצור ישראלי. טווח מחירים לפני הנחה: 150-190. ביריד יהיו לנו מחירי הנחה:  כל הצווארונים: 120 שקלים. 2 צווארונים ב-199 שקלים.

Neat Collar Vest Lookbook 10

גנית קפטן לGK היא מעצבת תכשיטים ייחודים (בחורה כזו מיוחדת, אז ברור שייחודיים!) מחומרים איכותיים ובמחירים נוחים, בשילוב עור, ציפויי כסף וזהב, חרוזים, אבני סברובסקי ועוד. יש אפשרות לעצב תכשיט בעיצוב אישי לפי טעמך וביריד- מחירים מיוחדים למבקרות . בנוסף: תכשיט מתנה יוגרל בין הנרשמות בדוכן. הדוכן שווה ביקור.

גנית (1)

ביריד הזה הקפדתי שיהיו רק דוכני תכשיטים שיש עליהם קונצנזוס. כזה הוא המותג האהוב של הדס בר חיים-וילינגר-דור שלישי למעצבי תכשיטים- MAMUSHIKA JEWELRY & ACCESSORIES הוא מותג צעיר ואופנתי לתכשיטים ואביזרי אופנה: ניתן למצוא תכשיטים קלאסים ועדינים, לצד תכשיטים צבעוניים, מלאי פרטים ונועזים. אחד ממוצרי הדגל של MAMUSHIKA הינו הBellyBell, שרשרת לנשים בהריון. רוצות לדעת עוד על המוצר? מוזמנות לקרוא עליו ולראות אותו בעמוד הפייסבוק ובאינטרנט. ביריד ניתן יהיה להנות ממבחר התכשיטים של MAMUSHIKA במחירים נוחים ומזמינים.

צילום עודד לוי 3

והנה מותג תכשיטים נוסף וגם ידוע ואהוב: "עדי אור" של אורנה חיון, מעצבת תכשיטים יחודיים עבודת יד אפשר לומר שממש מלאכת מחשבת "אני כמעצבת , משקיעה המון מחשבה עם המון אהבה בשילובי צבעים של קריסטלים ,חרוזים ומתכות המותאמים לכל לקוחה". כדאי לדעת גם שב"עדי אור" תוכלי ללמוד ולחוות בסדנאות את אומנות החריזה וסריגת תכשיטים. מותג שנעשה בהרבה אור ושמחה.

JEWELS15-0238

ביקשתן וקיבלתן: לא כולנו לובשות מידות של ברבי וגם המידות המקובלות לא תמיד מתאימות לכולן. כשחיפשתי מותג שיש בו טווח גדול של מידות (38-48) ידעתי ש"טליה"- המותג של טלי שרף חזן הוא הדבר הנכון! טליה הוא סטודיו לאופנה שמחבק נשים בכל גיל ובטווח מידות רחב ומייצר בארץ בסדרות קטנות ואיכותיות.הקו צבעוני אופנתי והגזרות מושקעות. טווח מחירים 99-599 ש"ח. סטנד מבצעים מיוחד ליריד – 50% מעונות קודמות והנחה של15% על הקולקציה החדשה לחג – תינתן ליריד בלבד.

טליה קיץ 2015 צילום יחצ יפה בכל צורה (3)

אורית וזהבה- נשים אהובות עם טעם טוב, נוסעות לחו"ל ומביאות לנו מדי כמה חודשים סטוקים של הפתעות אופנה. הסטודיו שלהן נמצא בהדר גנים ולכבוד היריד הן מביאות אוסף של כל טוב. בקרו בדוכן שלהן- המחירים מיוחדים ושווים. ולכבוד היריד שלנו בלבד: מבצע חיסול של מבחר רחב של דגמים במחירים מפתיעים. הפעם השתיים תגענה עם הקולקציה החדשה שלהן- קייצית צבעונית וזוהרת ועל כל רכישה ינתן שובר מתנה לקניה בסטודיו. המידות – 36-50.

צילום שחף מרגלית אורית וזהבה (5)

שלהבת – הייחוד שבעיצוב, היא איתנו ביריד זו שנה שלישית ואני לא מוותרת עליה! שלהבת בר אל מתמחה בעיצוב בגדים לנשים ונערות שרוצות ללבוש "שיק" צנוע ולהראות מצוין.   את הדגמים שלה ניתן למצוא רק אצלה, רובם הם one piece, הם צבעוניים ומלאי השראה ושמחה.  "הקולקציה החדשה שלי מאוד מרגשת – הצבעים, הבדים מכניסים הרבה אנרגיה חיובית לחיים. מחכה לראותכן!". 

שלהבת

ונעבור למותג אמריקאי תוסס : FLATTER. לאחר שעשו "עלייה", אלי, לי אן ושלושת בנותיהם לא הצליחו למצוא בגדי נשים עם הגזרות הנכונות והסטייל שאהבו בשוק המקומי. כחובבת אופנה וטרנדים שקונה פריטים באיכות גבוהה בכל עונה ,לי אן לא הצליחה למצוא בישראל פריטים אופנתיים מספיק שיכולים להפוך את המלתחה שלה ושל בנותיה לצנועה ושיקית. כך נולד הרעיון ל'פלאטר בוטיק', המשימה של 'פלאטר' היא לעודד סגנון נכון וביטחון עצמי על ידי בחירת הבגדים הנכונים לבנות הקהילה שומרת הצניעות. 'פלאטר' מתרגמת אופנה גבוהה לפריטים מחמיאים בשילוב בדים יוקרתיים, טקסטורות בלתי צפויות והרבה צבע.

גלעד בר שלו פלאטר (7)

גם על המותג ביאנקו נרו (Bianco Nero) סיפרתי לאחרונה בבלוג. המעצבת חגית אור אגסי עיצבה עשרות קולקציות מצליחות בשווקים של אירופה וארצות הברית לפני שהביאה את מותג האופנה הבינלאומי שלה, לשוק הבית שלה- ישראל. המותג מתאפיין בעיצוב ייחודי שאי אפשר לטעות בו, בסגנון אירופי קלאסי ובאיכות קפדנית. הגזרות מאד נשיות ואלגנטיות, מתאימות לכל מצב- מיציאה למשרד (אם את אוהבת מראה אלגנטי ומחוייט וגם אם לא) ועד לאירועים ולחגים. הדגמים מתאימים לנשים בכל גיל ומוצעים בטווח מידות רחב. המותג יציג בגדים יפייפיים בטווח מחירים רחב.

unnamed

ידוע שהדרך לחתונה של צעירות אנינות טעם עוברת בסטודיו של שירן אבוחצירא- ל SHIRAN A. אבל לא רק הן מכורות לכיסויי הראש של שירן. שנה שלישית ברציפות איתנו ביריד. לכבודכן- במחירים מיוחדים לחגים.

shiran a 2

גם מעצבת האופנה המוכשרת הודיה שיק תביא איתה משב רוח אופנתי מרענן בקולקציה צעירה וחדשנית

הודיה שיק 6

ולצידה- המותג DEBBY גם עם בגדי וואן-פיס צנועים, נוחים ובמחירים מדהימים.

דבי

ונעבור לעוד כשרון בתחום המעצבות הצעירות: מיטל נאמן, מעצבת אופנה וטקסטיל, פיתחה את מותג ההלבשה לנשים בסגנון קלאסי- אורבני. הדגשים המרכזיים של המותג הינם הקפדה על בחירת בדים איכותיים, גזרות טובות ומחמיאות לגוף הנשי והקפדה על איכות תפירה וגימורים ללא פשרות. נאמן מבטיחה לנו מספר גדול של דגמים בהנחות משמעותיות!

מיטל נאמן

המותג שיראל אברהמי מוריד את שכבות הבסיס השנואות ומביא את הבגדים בסטייל האמיתי בהשראה מוקפדת הישר ממסלולי האופנה בח"ול, השראות מוולנטינו, דולצ'ה וגבאנה , גוצ'י קייט מידלטון ועוד.
כל אחת ששומרת על כללי הצניעות ומחפשת בעיקר את הסטייל שבצניעות יכולה למצוא בדוכן של שיראל את מבוקשה! כל מה  שקורה שם בח"ול עכשיו כבר פה ובצנוע!
WWW.SHIRELAVRAHAMI.COM

שיראל אברהמי יריד (3)

מזירת האינטרנט, הישר לאירוע המכירות שלנו- שוקולדה. זהו מותג אינטרנטי לבגדי ילדים מעוצבים שמציע בעיקר שמלות וחצאיות מסתובבות. המותג ממעיט להופיע בעולם האמיתי ואתן מוזמנות לנצל את ההזדמנות- שתי שמלות חגיגיות ב- 99 שקלים, שתי חצאיות מסתובבות ב- 119 שקלים, שתי שמלות מסתובבות ב- 139 שקלים. בקיצור- הילדה מסודרת לחג.

שוקולדה (2)

 

אבל לא רק אופנה אצלנו באירוע המכירות:

יריד שלפני החגים הוא הזדמנות מעולה לחדש את מלאי הכיפות בבית. הדוכן של אילת שהם- "הכיפות של אילת" הוא המקום הנכון לעשות זאת! אילת היא דמות מוכרת בעולם הירידים ובעצמה יוזמת כאלו ברחבי הארץ.

U

הילה בא-גד צינקין המוכשרת היא מעצבת אופנה ובעלת המותג 'עיגולה': המותג מציע מגוון רחב של מוצרי טקסטיל וביגוד בעיצוב והתאמה אישית, כשהדגש הוא על מתנות ופינוקים. ביריד תוכלו למצוא אצל הילה בגדי ילדים, חולצות חגיגיות ואיכותיות לבנים, אקססוריז לנשים ומתנות למטבח והכל בעד 30% הנחה!! הכי כיף בעיגולה זו ההתייחסות לכל הפרטים הקטנים: אריזה מושקעת, המגע האישי והייחודיות, בואו לדוכן ותבינו על מה אני מדברת.

עיגולה 3 עיגולה 4

 

"איורי"- זהו הדבר הבא שהולך לכבוש את לב האימהות האוהבות לעצב את החדר של ילדיהן בטוב טעם. המעצבת הגראפית אילנה בן-דוד, מכינה פורטרטים של בני משפחתך מאויירים ידנית במחשב עם עט דיגיטלי על בסיס צילום, בשפה ילדותית, מינימליסטית ומקצועית. מתאים לעיצוב חדרי ילדים/משפחה או לפרופיל אישי של מי שלא רוצה לחשוף תמונה ברשת. אפשר להזמין כבר עכשיו ולבוא לאסוף ביריד עצמו.(אילנה 0543455702) מומלץ בחום!!

Print

והנה עוד דוכן שיעשה לך טוב בלב: מאחוריו תעמוד חבי ארז, אמא לשלושה ילדים, מאמנת, מרצה ומעבירה סדנאות, מפתחת תוכנית "להוציא את הענק שבך" שזה קורס אינטרנטי פורץ דרך. היא תמכור בדוכן מוצר חדש ומיוחד- "הקול בראש"-  דברים טובים ליום טוב- לוח הוקרות משפחתי. איזה קול אתם משמיעים לראש שלכם? איזה קול הילדים שלכם מדברים? טוב או פחות טוב? ארז מסבירה לנו שמה שנכניס לראש יישאר בראש ומשפחה שמוקירה את הטוב – היא משפחה שטוב לה ! גשו כדי להכיר ולרכוש את המוצר המופלא הזה במחיר השקה.

חבי ארז 2

 

נכיר גם את חלי סספורטס , ל RACHEL H. – ART.PHOTOGRAPHY   . זוהי צלמת מוכשרת שתנציח רגעים קסומים שלכם ושל בני משפחותיכם. סספורטס מתמחה בצילומי משפחה, ניו בורן, צילומי בנות מצווה ופורטרטים עסקיים. הצילומים מתבצעים בסטודיו שלה במרכז, או בלוקיישנים מיוחדים בחוץ ומתאפיינים בקו נקי ובסגנון וינטאג' ייחודי.

DSC_0154

בדוכן של טלי חן, תוכלי לרכוש את ספר המתכונים "שעת הסלט" שיתן לך ים של רעיונות לקראת ההכנות לחג, ובכלל- לכל ימות השנה. הכותבת, היא מנחת סדנאות בישול, בריאות וחוויה: היא מוזמנת לפורומים שונים כדי להעביר פעילות חווייתית, כייפית, מגבשת ומעשירה שמסתיימת בארוחה טעימה ומשביעה. הפעילות שלה מתאימה לכל מטרה : ימי גיבוש צוות בעבודה, ימי הולדת, יציאה חברתית, מסיבת רווקות, לקראת בת מצווה ועוד.

שעת סלט

אם אתם מחפשים מתנה מקורית וערכית לראש השנה- קבלו את משחק הגיבוש המשפחתי "מאתחלים שנה" מבית גרפיקטו. כל אחד עונה למשימה מזווית הראיה האישית שלו ונותן מבט אחר על המשפחה. מאחורי המותג "גרפיקטו" עומדת אלונה קטוביץ – רעיונאית, מעצבת גרפית ואימא ל-4 מוסקיטריות מתוקות, ששמירה על ה"ביחד" המשפחתי זהו ערך שמלווה אותה הן ברמה האישית והן ברמה העסקית.ליריד היא תגיע עם מארזי בוטיק חגיגיים – מתנה מושלמת למארחים ולמתארחים. כדאי לגשת להכיר את אלונה כי יש לה רעיונות למתנות לכל השנה (למשל- אם סבתא חוגגת 60 או כל אירוע אחר.

צילום: מיכאל שמידט

צילום: מיכאל שמידט

 

תהיה איתנו גם אסתר מירום, מנהלת מרכז "הריקוד" לאומניות המחול בציבור הדתי. מירום מציעה שיעורי מחול מיקצועיים בגישה ייחודית לבנות, נערות ונשים , מחול מודרני , היפ הופ ועוד לבנות מגיל הגן עד נשים . הקבוצות שפועלות בין השאר בגבעת שמואל, יחולקו לפי גיל ורמה. ועכשיו- חדש-  מחול אקרובטי- המשלב ריקוד ואקרובטיקה ( מיעד לבנות ונערות  בעלות רקע רחב בתחום האקרובטיקה). החוג כולל גם מסיבות באמצע השנה והופעת סיום מושקעת . השיעורים יתקיימו בסטודיו בבית הספר מורשת מנחם  בגבעת שמואל בימים שלישי וחמישי. כל הפרטים- ביריד!!!

 

S51A2390

 

ו……מתחם מיוחד של המותג האהוב "רבלון" יאפשר לכן לרכוש ביריד שלנו איפור במחירים נפלאים!!! בנימה אישית, אני חייבת לומר שאני ממש מאושרת שחברתי למותג שאני צורכת בעצמי וכל כך מרוצה ממנו!

Clients|Revlon

Clients|Revlon

מעוניינת בעוד פרטים? תוכלי למצוא הכל בעמוד האירוע שלנו בפייסבוק

מחכה לך!!!!! ולא לשכוח לגשת להגיד שלום!

צילומים: יח"צ, רותם רייצ'ל חן, שחף מרגלית, עודד לוי, גלעד בר שלו, יעל ונעמי צלמות

אופנה צנועה

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.