מחוות קטנות

אז ראינו כל כך הרבה ספויילרים, תמונות מאחורי הקלעים, הבנו שמשהו מיוחד עומד לצאת לאור, אבל מהו? זה הזמן לחשוף….

זה התחיל מרעיון מקורי ומיוחד של שרי יהל – סטייליסטית ומאפרת מובילה בציבור הדתי והחרדי שגם ניצחה על כל הפרויקט הזה. היא חשבה איך ליצור כוח ופרויקט מיוחד לקראת יום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים ובכך לעזור לעמותת "בת מלך". העמותה, מספקת שירותים מקיפים לנשים נפגעות אלימות במשפחה מקרב המגזר הדתי והחרדי והם כוללים הגנה פיזית, תמיכה נפשית, סיוע  סוציאלי, משפטי וכלכלי ושירותים ותוכניות שמטרתם חינוך למניעת אלימות במשפחה, סיוע לנפגעי האלימות, שקום ובניית חיים עצמאיים.

אז מה הקונפסט? קונים תכשיט ותורמים למען נשים נפגעות אלימות במשפחה. גם אני התגייסתי בשמחה והתרגשות לקמפיין הזה.

בת מלך

הצלמת עדי אורני בפעולה

עם מעצבת השיער המדהימה נירית זנזורי

מי שנרתמה לקדם את הרעיון, זו מלכי שטרן, אושייה בפני עצמה, ובעלת מותג התכשיטים "אמדוריה".

ביום ראשון, כד' כסלו, 6.12  יושק הקמפיין ביום מכירות מיוחד ו 30% מסך הכנסות החנות ביום זה יופנו למען הנשים הללו. במסגרת שיתוף הפעולה ביניהם ימכרו טבעות מסדרת החיצים של "אמדוריה", עשויות כסף בציפוי זהב, במחיר של 180 ₪. כל ההכנסות ממכירת הטבעות יוקדשו למען נשים נפגעות אלימות במשפחה.

בוחרים את התמונות

בוחרים את התמונות

לרגל השקת הקמפיין הצטלמו נשים מובילות דעה עם הטבעת הנבחרת, במטרה לקדם את המודעות לנושא האלימות במשפחה ולסייע בתרומות למען הנשים. הנשים שנרתמו לקמפיין מייצרות תמהיל של נשים חילוניות-דתיות-חרדיות, נשים עוצמתיות שיוצאות בקריאה "תני יד לתקווה".

הצטלמו לקמפיין- עו"ד צילית יעקבסון – יו"ר עמותת בת מלך שפועללת ללא לאות במסגרת התפקיד, לאה שנירר,  ירדן הראל,  ג'קי אזולאי,   מירי שניאורסון –  "הבחירה שלי" – אשת תקשורת ועסקים חרדית, שרי יהל- שכאמור הפיקה את כל הפרויקט הזה וגילי לוונשטיין עורכת אתר הלייף סטייל החרדי DOSSITgirl.com.

רוצות לראות את התוצאות?

לבלוג 2

את התכשיטים ניתן לרכוש בחנות הדגל של "אמדוריה" – שדרות הנצי"ב 1 בני ברק, בהזמנה טלפונית 058-7578756 או אונליין www.amadoria.co.il

 

מירי בן-דוד ליוי

 

צילום: עדי אורני

ע.צלם: אריאל בלאק

הפקה, קונספט, סטיילינג ואיפור: שרי יהל

שיער: נירית זנזורי

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.