גרביים- קונים מהר (וגם באינטרנט!)

היום נכיר חנות קטנה ומטריפה של גרביים מכל הסוגים, הצבעים והמרקמים.

הרעיון לפתוח חנות גרביים התבשל אצל הבעלים, הני שפיגל, כבר זמן רב "היה לי חלום לפתוח מקום קטן מלא במבחר של גרביים מכל הסוגים שיהפוך לבוטיק של גרביים ואופנה. רציתי מקום שבו נשים מחליטות אחרי קניית שמלת ערב להם ולילדות איזה גרביים וגרביונים יתאים לאירוע מכובד לפי המבחר המגוון והאיכותי".

129cc3bf-88c8-4c49-8c28-ccf7cec641a6

לפני ארבע שנים היא החליטה שמספיק לחלום והגיע הזמן לעשות. כך, פתחה את לילי גרביים, חנות מדהימה במרכז המסחרי ברמת בית שמש א'."מהרגע הראשון היה לי ברור שלפני הכל זה לא מכירה של מוצר אלא שירות וחוויה, כל אחת שנכנסת לחנות יכולה להעיד על האווירה הנעימה שאופפת אותה ברגע שנכנסים אל לילי גרביים".

8680709387217-1-1

8691177648014-1-1

מהר מאוד הפכה החנות הקטנה לאבן שואבת לכל אשה שאצלה גרביים זה לא עוד משהו שלובשים אלא פריט אופנתי שהוא חלק בלתי נפרד מהמראה הכללי שמספר מי היא, הרבה לפני שהיא מציגה את עצמה.

"במציאות , ממש כמו בתוכנית שלי עוד לפני פתיחת העסק , נשים אכן מגיעות עם כמה אופציות של ביגוד או שמלת ערב ומחליטות בסוף לפי הגרב המתאימה ביותר שהופכת את הבחירה למושלמת. בהמשך זה רק התבקש להוסיף להופעה המושלמת  את מחלקת לילי אקססוריז שמציעה תכשיטי גולדפילד יחודיים מבית Shoshi Heller וקישוטי שיער מרהיבים  שיחד משלימים את ההופעה במבחר פריטים אופנתיים יחודיים".

o_19ntr1hbkg6r1jbg1tvmjl6ssc1n

אל המחלקות האופנתיות הצטרפה בשקט בשקט מחלקת LiLi Secrets שמציעה בין היתר  פריטים יחודיים של בגדי ים צנועים, הלבשה אישית ואת פריטי האופנה של חברת KIKIRIKI .

כמו דברים טובים ששמם מופץ למרחקים גם שמה של "לילי גרביים" הגיע לשוחרות האופנה בכל הארץ ונוצר ביקוש רב למשלוחים ברחבי הארץ, מה שהוביל להקמת החנות האינטרנטית הייחודית של לילי שבה אפשר להזמין בקליק בקלות ובנוחות מבחר גרביים לכל המשפחה ופריטי אופנה נוספים ולקבלם עד הבית.

שירות המשלוחים הוא על ידי שליח שמביא את הפריטים עד הבית ואין צורך לצאת לדואר.שזה גם יתרון עצום ואני אומרת את זה בתור אחת שלא סובלת ללכת לדואר.

karya

אין ספק שמדובר בבשורה אמיתית שתאפשר כעת רכישת גרבים אופנתיים ואיכותיים של מיטב החברות בקלות למי שאין לה בקרב ביתה חנות של גרביים ובכלל לכל אשה עובדת שלא מוצאת את הזמן להתפנות ליציאה של ממש. כעת , מתאפשר לה לבצע את הקניה, בקלות ובנינוחות מהבית בשעה הנוחה לה דרך האתר שגם מעוצב בצבעי החנות כדי להקנות לכל אחת תחושה כאילו היא בחנות.

אז הקליקו כאן על הלינק כדי להגיע לאתר

ומבצע מיוחד לקוראות הבלוג- 5% אחוזים הנחה ברכישה אינטרנטית בהזנת הקוד הבא: HT4EA5GUTD3J

unnamed (7)8888

ויש כמובן גם את דף הפייסבוק המזמין שנותן לחברות אפשרות להיות בקשר בכל עת לשמוע על מבצעים, להתעדכן במה שחדש ובכלל לשאול ולהתייעץ.

   תוכלו להתקשר ולקבל שרות ויעוץ בנושא מידות, דגמים וצבעים:  שירות לקוחות: 02-999-7454

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.