שופינג למי שרוצה להישאר בארץ

את יכולה להסתובב כמה שאת רוצה באירופה, להתלהב מבתי הכלבו המופלאים, לאבד כמעט כיוון בין מאות הסטנדים והקולבים ואת יכולה להישאר בארץ ולמצוא את החנויות של מקימי, שמעוצבות ברמה בינלאומית ולהרגיש הכי בחו"ל.

004-IMG_0029 030-IMG_0131

המחשבה שעומדת מאחורי העיצוב הבלתי מתפשר של חנויות הענק של מקימי, היא להעניק חוויית קנייה בניחוח חו"ל ובו בזמן לספק לך, הפשיוניסטה הישראלית, את מה שאת באמת מחפשת בהתאם לטרנדים הבילאומיים ולאקלים שמתאים לארץ.

החנות הענקית, המוארת ורחבת הידיים, מאפשרת לחנויות הרשת, לפרוס את כל כמות הדגמים הגדלה והולכת מעונה לעונה בצורה נוחה ומרווחת לעין הלקוחה .מדובר בחנויות של 200-300 מטר של כל טוב אופנתי המתאים את עצמו למנעד של גילאים, סגנונות ומענה הולם לכל מטרת לבישה: החל מיציאה יום יומית לעבודה וכלה באאוט-פיט מושלם לאירוע מפואר.

לצד הקולקציה היפיפיה, תוכלו להשלים את הקנייה בעזרת קולקציית האקססוריז הכוללת תיקים ותכשיטים עם אמירה אופנתית מובהקת. אהבתי באופן מיוחד את המבחר בגוונים הבהירים – משהו שלא כל כך מאפיין קולקציות בחורף ולדעתי זו חגיגה לכלות בשבע הברכות, בשבת החתן וכדומה. אבל לא רק כמובן.

הקולקציות ב"מקימי" מתחדשות  כל שבוע במהלך העונה בהתאם למגמות האופנה העולמית כי מה שחשוב זה שאת תהיי מעודכנת ותהני לא רק מבגד חדש שיקצור מחמאות אלא גם מחוויית קנייה שבה לא תרצי לצאת מהחנות.

_MG_7136 _MG_7400 _MG_7539 _MG_7590

צילומים: תום מארשק

לבירור סניפים ועוד פרטים היכנסי לאתר

ושווה מאד לעקוב אחר הפייסבוק המטורף של מקימי ולהינות ממבצעים מיוחדים

אהבת את הפוסט? רוצה לקבל עדכון בכל פעם שהבלוג מתחדש בפוסט אופנתי וכייפי? כל שעליך לעשות הוא להזין את כתובת המייל שלך בעמוד הזה מימין- היכן שיש מלבן המיוחד לכך ולהקליק על: להירשם

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.