איך רואים שבא אביב? מגיעים אל החנויות של נעמה בצלאל

זה לא מקרי שכבר כתבתי כמה פעמים על נעמה בצלאל. הסגנון שלה הוא תמיד תמיד עכשווי ועם זאת נוסטלגי, הוא תמיד עדכני עם צבעוניות ססגונית וניחוח של פעם. שילוב אופנתי מנצח, מבחינתי. גם בקולקציה הנוכחית, של אביב-קיץ 2016, יש קריצה אל העבר: הקולקציה עוצבה בהשראת ארבע נשים שהיו גיבורות תרבות בשנות ה70 וה-80, שנות ילדותה והתבגרותה של המעצבת נעמה.
כל אישה מובילה סגנון ייחודי בקולקציה:
פארה פוסט היא ההשראה לקבוצת הג'ינס המתאפיינת במבחר רב של בדי ג'ינס כהים, בהירים ומודפסים וכוללת חולצות, חצאיות, שמלות ואפילו מכנסיים, נדיה קומנץ' מובילה את קבוצת הספורט- כמובן שלא מדובר בבגדי ספורט אלא בבגדים שההשראה להם הגיעה מעולם הספורט כגון פסים, חלוקה צבעונית האופיינית לביגוד ספורט ועוד. השלישית היא  סופיה לורן – שמובילה את הקבוצה הזוהרת עם שמלות ערב וכן פריטים פרחוניים בסגנון שנות ה50 ואמיליה ארהארט שהיא ההשראה לקבוצת הקז'ואל המתאפיינת בגרפיקה השאובה מעולם התעופה.

חולצת מילאנו חצאית לירון תכלת חצאית לירון שמלה אביב קיץ 2016

צילומים: מורן מינץ

העונה, יש גם בשורה לנשים קצת יותר מלאות: הפעם, קולקציה שמגיעה תמיד במידות 36-44 , תגיע גם בחלק גדול יחסית מהפריטים במידה 46.

העונה נהנה גם מחולצות עם שרוולי 3/4, חולצות צווארון ושמלות וחצאיות באורך הברך ומטה .בנוסף בקולקציה ישנן עליוניות, ג'קטים וקרדיגנים קייצים.
וכמו תמיד- גם העונה, נעמה חשבה גם על הפרטים הקטנים וגם על הנוחות שלנו

IMG_2409 IMG_2429

IMG_2443

צילומים: ניר יפה

עוד פרטים, באתר של נעמה בצלאל

בפייסבוק (שווה לעקוב! גם המבצעים תמיד מעודכנים שם!)

ובאינסטגרם

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.