אז, איפה לומדים איפור?

לפני פסח, אני תמיד מעלה יותר פוסטים פשוט כי זה מה שהקהל רוצה: לדעת היכן רוכשים בגדים, כיסויי ראש, היכן יש ירידים….אבל לא רק!  הקהל, רוצה גם לתכנן את מה מה שיהיה לאחר שהחג יסתיים. כי אז, נחזור לשיגרה המבורכת ונרצה לעשות את הדברים שתמיד רצינו לעשות ודחינו לאחרי החג….כמו למשל- ללמוד איפור!!!! אופנה צנועה

אם תמיד חלמת להיות מאפרת, אני רוצה להכיר לך את דגנית שמאי. אושיית ביוטי עם ניסיון של כמעט 30 שנה. (עכשיו, כשתראי את התמונה שלה תחשבי שיש כאן טעות בחישוב…..)

צילומים: אריה שמאי

צילומים: אריה שמאי

אחרי שלמדה לתואר ראשון ושני ובתחומים שונים לחלוטין, דגנית בחרה לשלב את שתי האהבות שלה : לאפר וללמד ובמהלך השנים, צברה רזומה עשיר בתחום האיפור: בהפקות, בתצוגות אופנה, בתחרויות מלכת היופי וכמובן באיפור כלות ובכלל- לקראת אירועים. רבים מכירים אותה מהפינה שלה בתוכנית מילון היופי שבערוץ 10, עם סנדרה רינגלר וגליה תורן חן.

הניסיון והידע שצברה, הובילו אותה לפתיחת "האקדמיה לאיפור דגנית שמאי", תוך שהיא יוצרת סטנדרטים חדשים בעולם הוראת האיפור.

באקדמיה מתקיימים קורסים, השתלמויות, קורס מתקדם למאפרות, קורסים אישיים וכן סדנת הדגל- "לבוש להצלחה" המתאימה לקבוצות קטנות וארגונים גדולים. "אני נהנית לגלות לבנות בקורס את סוד הצבעים, המשחק של אור וצל ולהכניס אותן בדלת הקסמים של רזי עולם הצבע וקסם האיפור".

מדובר בקורס של חצי שנה, פעם בשבוע, בשעות אחר הצהריים. התכנית בנויה היטב ומקיפה את כל נושא האיפור כולל טיפים לקראת היציאה לשטח כעסק עצמאי.

האקדמיה

האקדמיה לאיפור

בניגוד למה שקורה בדרך כלל בבתי הספר לאיפור בעלי שם, דגנית עצמה מעבירה גם את החלק התאורטי וגם את החלק המעשי וזהו בהחלט יתרון גדול. "חשוב לי להעביר את התוכן בעצמי ושיראו איך אני עושה את זה. לכן, הקבוצות מאד קטנות, עד עשר נשים בכל פעם- היחס אישי, אנחנו נותנות תגבור כשצריך ויש צילומים והתנסויות- זוהי חוויה מקסימה".

בסרטון הזה, מתוך התוכנית "מילון היופי" , דגנית מסבירה למה צריך לשים לב כשבוחרים בית ספר לאיפור. זה מאד משמעותי כי היום, יש ממש זילות בנושא וכל מאפרת יכולה להחליט שהיא בית ספר. מי שמבין בתחום יודע שזה ממש לא ככה. הקשיבו לטיפים של דגנית:

האקדמיה מתנהלת בחנות הקונספט של המותג, ומה שמיוחד בחנות עצמה הוא שיש בה את כל מותגי האיפור המקצועי תחת קורת גג אחת. זוהי החנות הראשונה והיחידה בארץ שעושה זאת, בליווי מדריכות מקצועיות שעושות התאמה אישית של איפור לכל מי שמעוניינת. בשונה למה שקורה בפארמים השונים, כאן, לדיילות אין עניין מסחרי להמליץ על מוצר זה או אחר ולכן ההתאמה היא מקצועית והכי אובייקטיבית.

II6A7158

אם את רוצה לדעת כיצד לרכוש איפור מקצועי, את מוזמנת לצפות בפינה ש"מילון היופי":

 

אפשר לעקוב אחר האקדמיה והחנות ב-

פייסבוק

ובאינסטגרם

עוד פרטים ניתן לקרוא באתר

הכתובת: ביאליק 76, קניון ביאליק, רמת-גן.

לפרטים לגבי ההרשמה לאקדמיה  : 03-7782000

או: 0542145666

נייד דגנית שמאי: 054-2207089
דואר אלקטרוני: info@dganit-academy.com

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.