ג'ורג'יו ארמני בקומה ה 60

מה הביא אותי בעיצומו של הקיץ , לבניין לאבס במתחם שרונה? חברותיי היקרות יודעות שאני לא חובבת השקות אבל כשג'ורג'יו ארמני משיק מוצר איפור חדש עם המאפר הראשי שלו ומוזמנות לאירוע הזה רק בלוגריות נבחרות – מי אני שאסרב? וכן. אין לי דרך פחות מתנשאת לומר את זה.

2018_07_19_LOreal_Tel_Aviv_Stagings_Low-6

חוץ מזה שהתרגשתי מהעובדה, שנבחרת השיווק שלו (בעלת השם המקורי- markenting team) החליטה להתחיל את מסעותיה בעולם דווקא כאן, בישראל ארץ הקודש- אז הנה אני כאן כדי לספר לכם את בשורות האיפור החדישות בעולם.

מדובר ב Power Fabric , מייק אפ נוזלי עוצמתי במיוחד מבית האופנה היוקרתי, מה שמביא איתו גם פריצת דרך טכנולוגית : המוצר משלב ריכוז של שמנים ללא תחושה שמנונית, עם חלקיקי פיגמנטים בריכוז גבוה שמתמזגים בצורה מושלמת על העור ומעניקים רמת כיסוי גבוהה במרקם מדהים ועמידות לאורך זמן, בשילוב מקדם הגנה 25SPF.

ניסיתי את האיפור באחד הימים החמים בשנה, והרגשתי קלילות וזוהר שלא ממש מאפיינים את התקופה (ואני מאלה שממש לא אוהבים את הקיץ!). גם המריחה עצמה של בסיס האיפור וההתמזגות שלו עם העור- הפתיעו אותי. יש תחושה של להיות בלי והוא עמיד במשך שעות (לפי ההבטחה על המוצר- ל 16 שעות).

ומה אומר על זה ארמני? "The new power suit is the confidence you have in yourself" ובתרגום חופשי- "חליפת הכוח החדשה שלך, היא הביטחון שיש לך בעצמך!".

לפי היצרן, הנוסחה של המוצר שמוצע ב-15 גוונים, מתאימה לכל גווני העור ומותאמת לכל גוון עור כדי לספק כיסוי מיטבי מבלי להיסדק או לדהות, גם על גווני העור הכהים ביותר. מעבר לכך שהוא משמש כבסיס איפור לכל הפנים, ניתן להשתמש בו גם לצורך תיקוני איפור.

האירוע, שהיה בקונספט של העצמה נשית, כלל גם קואוצ'ינג אישי זריז וקולע עם אודליה אלכסנדרוביץ, צילומי תמונות פרופיל עם הציוד הנכון (ג'קטים הורסים של ארמני), איפור מקצועי של המאפר הראשי של המותג, פינות צילום לבלוגריות וערמות של מקרונים צבעוניים.

2018_07_19_LOreal_Tel_Aviv_Event_Low-73

2018_07_19_LOreal_Tel_Aviv_Stagings_Low-4

2018_07_19_LOreal_Tel_Aviv_Stagings_Low-17

2018_07_19_LOreal_Tel_Aviv_Stagings_Low-21

2018_07_19_LOreal_Tel_Aviv_Stagings_Low-26

2018_07_19_LOreal_Tel_Aviv_Stagings_Low-27

מוצרי האיפור של ג'ורג'יו ארמני נמכרים בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

מחיר המייק אפ:

55 דולר ל- 30 מ"ל

צילומי המוצרים: ג'ורג'יו ארמני חו"ל

צילום תדמית: דור שרון

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.