אינסטגרם לעסקים – הסדנה אצלך במחשב או בסמארטפון !!!!!!

אם יש לך עסק (וגם אם לא…) יש לך מיליון סיבות להחזיק חשבון אינסטגרם. כן. ברור. כבר פתחת פרופיל והתלהבת אבל אז גילית שיש בעיה- זו רשת חברתית ממש מורכבת!!! אוףףףףף כמה היא קשה לפיצוח. הפייסבוק- קטן עליך אבל האינסטגרם- למה הכל מסובך שם?

אז זהו, החלטת להירשם לסדנה ואחת ולתמיד לסגור את הפינה הזו אבל: הסדנה היא בבקרים בלבד, או במקום מרוחק או שהיא מתקיימת בדיוק ביום שלא מתאים…ולך, בכלל, יש עדיפות ללמידה בשלבים, תוך כדי ישום ולא ללמוד את הכל ביום אחד…

בדיוק עבורך , יצרתי סדנה דיגיטלית- סדנה שבה אני מסבירה בסרטונים את כל מה שצריך לדעת ברגע שיש לך חשבון אינסטגרם- החל מהתפעול עצמו ועד לפטנטים הכי סודיים שלא כולם יודעים!

 

מי שמבין עניין, יודע שהעבודה באינסטגרם , בעיקר כשיש לך עסק, היא לא דבר שנעשה כלאחר יד: יש אסטרטגיות, יש אלגוריתם שצריך להכיר ולהתחשב בו, יש מושגים שהמשתמש חייב להבין לעומק (כמו האשטג, למשל) והסדנה המקיפה היא אוסף של כל מה שחקרתי ובדקתי עבור הלקוחות שלי ושזיקקתי עבור עשרות סדנאות שהעברתי פרונטלית מול הקהל הרחב. כן, ישבתי שעות על שעות, ימים כלילות, כדי להגיע לחומר הזה שמוגש כל כך בקלילות ובבהירות!! בעיני- האינסטגרם הוא כלי כייפי שמקדם מותגים והוא חייב להיות מתופעל בהנאה ובכיף בלי תחושת הכובד וההכרח שמלווה את רוב המשתמשים .

אז למי מיועדת הסדנה האינטרנטית?

לגברים ונשים בכל גיל ובכל מקום בעולם, דוברי עברית, שרוצים להשתמש באינסטגרם ככלי שיווקי , ללא תשלום נוסף לממשק הממומן, למי שרוצה ללמוד את האינסטגרם בקצב שלו, לראות בעיניים בדיוק איך ואיפה לוחצים ולמה וכמה ומתי, תוך כדי התנסות אישית במכשיר שלו,  למי שרוצה להעמיק את הידע הרבה מעבר לידיעה של איך עושים לייק או איך מגיבים (בשיעורים הראשונים אני מסבירה גם את זה, אבל אנחנו מתקדמים לרמות הגבוהות ביותר של השימוש באינסטגרם ואפשר – ואפילו מאד מומלץ- לעצור בכל שלב, לתרגל, לעכל, ולהמשיך לפרק הבא).

לאיזו רמה זה מתאים?

גם למתחילים (אחרי שמורידים את האפליקציה, יוצרים פרופיל ויודעים לעשות לייק ותגובה) וגם למתקדמים שרוצים לקחת את הפרופיל שלהם צעד קדימה, להפוך אותו ליותר אטרקטיבי ואפקטיבי ולשמוע סוף סוף מה באמת צריך לעשות.

המידע על מי רכש את הסדנה, נשאר דיסקרטי ואם מישהו מלקוחותיי ישתף את דבר הקנייה, זה מיוזמתו שלו.

מה הנושאים בסדנה?

1.למה כל עסק חייב אינסטגרם?

2.הכרות עם הממשק

3.פרופיל פתוח, סגור או עסקי?

4.ניהול נכון של הפרופיל

5.מי אני ומה אני מוכר?

6.איך מגדילים עוקבים?

7.הכל על ההאשטג

8.שיווק, תוכנית ואסטרטגיה

9.טיפים לפוסט טוב

10.סטורי

11.ויזואליות

12.טיפים והמלצות

כמה זמן נמשכת הסדנה הזו?

מדובר בסרט שבו אני יושבת ומסבירה את הדברים, פרונטלית, בדיוק כפי שהיה קורה אם היית מולי, או אם הייתי מדברת מול קבוצה, יש שילוב של מצגת וכן תקריבים לטלפון כדי להבין מה צריך לעשות. ההמלצה היא לא לצפות בכל הסדנה בבת אחת אלא פרקים פרקים או כן להקדיש לזה בהתחלה שעתיים ולצפות כדי להבין את הרעיונות הכלליים ובכל פעם שיש הזדמנות, לראות פרק וליישם.

ואם לא הבנתי משהו ויש לי שאלה, מה אוכל לעשות אל מול סדנה במחשב?

בדיוק מהסיבה הזו, אני מרשה לכל הרוכשים, לכתוב לי ווצאפ עם כל שאלה, צילום מסך או הקלטה (באורך עד דקה אחת) כחצי שנה מרכישת הסדנה! זה המספר שלי – 0542000804. הסדנה מאד יסודית ומקיפה כל נושא שעולה על הדעת ולכן אני מניחה שכל התשובות תופענה בשלב זה או אחר בסדנה וכל מה שצריך זה להעמיק ולשמוע את התוכן בשלבים כדי שהחומר הרב לא יציף.

 כמה זה עולה?

299 שקלים בלבד.

ניתן לשלם בלינק הזה באשראי/ביט. בחרי בסדנת האינסטגרם בתפריט המוצרים

 

(אפשר לשלם בפייבוקס, בביט, באשראי ובהעברה בנקאית)

חשוב לזכור דבר אחד בטוח: אין חוכמות. עסק שיפעל נכון וישווק נכון באינסטגרם יראה תוצאות מיידיות

 

פוסטים קשורים

התגובות סגורות.